NVIDIA Geforce Now czyli granie w chmurze - Hardware

Opublikowany 15 lis 2020
www.nvidia.com/pl-pl/geforce-now/
sub: bit.ly/2staazF
wesprzyj mnie na: patronite.pl/nrgeek
Granie w chmurze zbliża się do nas coraz większymi krokami, póki co cieszymy się nowymi konsolami ale przy następnej generacji kto wie jak będzie? Przyjrzałem się ponownie usłudze Geforce Now która wyszła z bety i oferuje całkiem niezłe możliwości. Zapraszam!
Obrażanie mnie lub bezpodstawne oskarżenia o jakiejkolwiek treści = ban
Podobało się? Daj łapiszona w górę, motywuje mnie to do dalszej pracy. Dzięki!
Zapraszam także do oglądania moich innych filmów.
Ponadto znajdziecie mnie na facebooku gdzie będzie trochę więcej nowych informacji, także śmiało możecie "lajkować" albo i nie :) Wybór należy do Was
Napisz do mnie: nrgeek00@gmail.com
Fejsbuczek: bit.ly/2kPiLdZ
Instagram: bit.ly/2lUZIz8
Twitter: bit.ly/2lZpYbO
Płyta Kamikaze - Ostatni Raz: bit.ly/2mma2Ar
Geekowskie koszulki: bit.ly/2moeHlt
Twitch: bit.ly/2m00dYA
Oficjalna grupa NRGeekowcy: bit.ly/2lUra00
Witajcie na kanale NRGeek, znajdziecie tutaj recenzje, opisy sprzętu, pogadanki o latach przeszłych. Mój kontent jest nacelowany głównie na gry: retro, 2D, 3D, strzelanki, horror, przygodówki, fps. W zasadzie gram we wszystko co mi się podoba jak i co mi się nie podoba o czym możecie się dowiedzieć z serii w której omawiam najgorsze, najsłabsze i najgłupsze gry. Poza tym jestem ukierunkowany na fajne gry, nie tylko najnowsze, ale też stare gry które uwielbiam. Czego nie znajdziecie na kanale? Raczej nie ma co liczyć na minecraft, fortnite, league of legends, csgo czy dota, również gameplay nie jest moim ulubionym formatem, Zapraszam do subskrypcji i komentowania filmów które Wam się podobają lub nie - NRGeek

Komentarze

  • Mam łącze vectra 150 Mb ping 9-10 i opóźnienie jest okrutne testowane na Division 2

  • Czekam na gry od rockstara

  • Macie też problem z ustawieniem polskiej wersji językowej w GeForce Now? Mam np. Dying Light na steam w polskiej wersji, a na Geforce Now (przez Steama) odpala mi się w wersji ANG.

  • ok ok ale wez czekaj 2 godziny az 500 osób przed tobą wejdzie do gry !! LITOŚCI!!!!

  • Taaa ,wszystko ok ,ale jeszcze musisz mieć na koncie steam jakieś swoje gry ,bo tak to lipa

  • jeżeli ktoś już robil o tym film, to twój film aby szkodzi bo przez takich jak ty będzie ta usługa zbyt obciążona.

  • Odniosłem inne wrażenia grając ostatnio. Komp co ciągnął gierkę na średnich reagował znacznie szybciej, a nawet obraz wydawał się lepszy niż na platformie.

  • Cyberpunk wygląda na tym dobrze?

    • Jak każda gra

  • 100mb/s wystarczy do 1920x1080 ?

    • @Zofia S moze byc

    • i dlatego tez jest niestabilność łączą

    • @Cegła a moze to być wina routera że przesyła tak

    • @Zofia S Serwer ustawia mi sie automatycznie i jest to eu central 3 a router to jakiś mercusys kupiony po taniości.

    • @Cegła i jaki masz ruter

  • To minie tak szybko jak tv 3d i pomysl na wprowadzenie samochodow na wode lol to sie nigdy nie stanie to ciekawostka techniczna i tyle .Nvidia tymbardziej nie strzelilaby sobie w stope inwestujac w granie w chmurze rezygnujac z produkcji nowych kart gpu itd? . Kto by kupowal co roku nowe gpu skoro kazdy by gral w chmurze i nikt by nie potrzebowal kupowac pctow i podzespolow? Takze nie mowi ze niedlugo w przyszlosci kazdy bedzie gral w chmurze bo tak sie nigdy nie stanie.

  • Polecam naprawdę mocno bo za darmo możesz grać na słabym komputerze lub na komputerze nie obsługującym wielu gier np. MacBook i to za darmo jedynym ograniczeniem jest że możesz grać tylko 1h ale gdy GeForce now wyłączy ci grę to można włączyć ją spowrotem i trzeba czekać parę minut na włączenie gry

    • No tak mam słabego lapka i 0lagow ale mogli by dodac gta

  • Swego czasu korzystałem z GeForce Now używając do tego smartfona i pada bluetooth... Muszę przyznać, że było to dla mnie niesamowite doświadczenie, większość gier była do ogarnięcia i grało się przyjemnie w takiej konfiguracji. Odpuściłem tylko i wyłącznie ze względu na słabiutkie łącze, jakie posiadam. Mimo to uważam, że jest to usługa rewolucyjna i polecam ją wszystkim, którzy mają w miarę szybkiego neta.

  • zajebista rzecz ale mało gierek+ jakość dla mnie zbyt słaba.

  • poazuje mi ze moje lazcze nie spelnia wymagan a mam 90 mbs

    • to musi być minimum 15 mb/s wysyłania, ty masz pewnie 90mb/s pobierania, a to jest różnica. 50 mb/s wysyłania jest rekomendowane.

  • Ogrywam na tej usłudze AC: Valhalle no i działa dobrze. Często obniża jakość tekstur, pomimo dobrego łącza i ustawień na ultra.

    • I jak odczucia względem gry na "swoim sprzęcie"? Kusi mnie żeby spróbować spróbować na miesiąc. Obraz dużo gorszy czy raczej różnica niezbyt zauważalna?

  • Używam od pół roku jako że mam starego lapka, i mogłem nadrobić Hitmany, Kingdom Come czy M Exodus i jestem meeeega zadowolony! Wsparcie dla stema, epica, uplay sprawia ze na prawdę w sporą część tytyłów można grać od razu bez instalacji. Ma swoje wady, alee....najlepsza usługa tego typu ever

  • Warto dodać że GOG ma dostać wsparcie - a to oznacza że będzie można grać w wersję pudełkową cybepunka na nvidii :D A no i też warto dodać, że to jedyna chmura która umożliwia instalowanie modów - ograniczeniem jest to co jest na warsztacie połeczności steam :)

  • Mam nvidie od maja - jedyny mankament to to, że stadia odkupuje studia Tak to u mnie z internetem opóźnienia są NIEZAUWAŻALNE Czuję się lepiej niż bym grał u siebie No tylko trzeba mieć wystarczający internet Dla mnie ta usługa to bomba :) No tylko nie polecam grania na telefonie jeśli nie masz 5G

  • Ta mój internet skaczący miedzy 0.5 a 8.0MB w ciagu 10 sekund już nie może sie doczekac

  • W sumie 25 zeta to jak 15-20 lat temu cd-action

    • Ale. Do tego dolixz jeszcze zakup gier

  • A to nie jest tak że pada od shield podepniesz pod smartfon...? Tak samo pad od ps4 czy xbox też chyba powinien działać. Nakładka na taki pad to 30 pln i jeśli już jakiś posiadasz to nikły koszt...

  • Oddajcie GTA i będzie git

  • ciekawe czy bedzie Blizzard Entertainment

  • zajebista opcja, sam używam od półtora tygodnia, mój laptop już się zestarzał i nie ciągnie najnowszych gier już za dobrze a dopiero jestem na początku budowania PC i dzięki GeForce Now nie śpieszę się z budowaniem PC i spokojnie mogę czekać na dostępność 3080, jedynie co trzeba mieć szybkie łącze, moje jest ledwo wystarczające, czasem zarywa ale o wiele lepiej się gra niż na laptopie

    • Ja używam od maja w wersji abonamentowej - dopóki masz gry dostępne na tym to będziesz się świetnie bawić

    • Ja używam od maja w wersji abonamentowej - dopóki masz gry dostępne na tym to będziesz się świetnie bawić

    • Ja używam od maja w wersji abonamentowej - dopóki masz gry dostępne na tym to będziesz się świetnie bawić

  • korzystam od 2 mc na swiatlowodzie 600mb i czasem przytnie, (nigdy nie zerwalo) serwery z jakimi mnie laczy to zazwyczaj UK i niemcy, szkoda ze nie ma jeszcze w PL a druga sprawa to jak dla mnie brakuje duzo gier ktore mnie interesuja

  • Ja to znam od roku

  • Gram przez geforce now od kilku miesięcy i do kilku gier z moim laptopem nawet nie podchodziłem a teraz pykam w nie na ustawieniach ultra. Nie wiem czy u innych ale u mnie wystąpił problem ze zmianą języka w grach na angielski.(jeśli w grze z poziomu serwera nie ma możliwości zmiany to nie ma opcji, nic nie można zrobić) Support zapewnia że w kolejnych aktualizacjach to poprawią Ogólnie polecam jeśli nie chce się inwestować w mocny sprzęt.

  • To jest sens upgradowac komputer? Chciałem wymienić w swoim PC kartę graficzną i procesor wiec nie lepiej wykupić na rok grofcenow?

    • W sporo tytułów nie zagrasz w ten sposób, wycofał się z tego choćby Rockstar.

  • Mimo wszystko wątpię by całkowicie przenieśli wszystko w chmurę gdyż wciąż spora grupa konsumentów polega na "stacjonarnych i namacalnych" formach. Puki kasa będzie im się zgadzać to raczej tego nie zrobią, co nie zmienia możliwości zrobienia z chmury dominanta/przodownika. Tak mi się zdaje ;)

  • Szkoda, ze takie studia jak bethesda, rockstar czy activision nie chcą współpracować z nvidią :( to byłaby wymarzona platforma

    • Przecież jest tam GTA v

  • chujowa usługa z 245 dostepnych gier prawie 200 to sa jakieś gównoindyki albo gry sprzed paru lat

  • dzis gralem w watch dogs 2 bardzo dobrze chodzilo

  • Super tylko jest jeden ogromny problem jak dla mnie. Jeśli chcemy zmienić ustawienia graficzne a dana gra wymaga przy tym ponownego uruchomienia, to jesteśmy w dupie bo te ustawienia się nie zapiszą :) To jest tak kurna irytujące że to szok. A no i moc obliczeniowa jaka jest nam przydzielana, jest nie wystarczająca do komfortowego grania na max detalach z rt :) Np watch dogs legion czy quake 2 rtx :) Muszą ulepszyć serwery bo naprawdę cienko się robi.

    • Bzdury piszesz. W każdej grze jak zmieniłem ustawienia na max to mam je od razu przy następnym uruchomieniu. A jeśli 16gb na rtx to mało to ja nie wiem. Odpalam legiona na maxa i żadnych ścinek nie zuwazam.

  • Nrgeek, chmura nigdy nie zastąpi konsoli czy pc. Po prostu każdy woli mieć własny sprzęt i gry, bo w tym tkwi urok tej rozrywki.

    • Nigdy nie mów nigdy. Wbrew pozorom nastąpi to bardzo szybko

  • 2:33 co to za gra?

    • Bodajże ghostrunner

  • Cały problem polega na tym ,żę w takich krajach jak polska internet na zadupiach dalej jest na poziomie 10 mb/s ,więc w polsce nie tak szybko to będzie popularne, może w dużych miastach.

  • Słabizna, niski fps, lepsze doznania daje staruszek geforce 970. Fpsy bardzo prosto zmierzyć, wystarczy włączyć licznik fps w STEAM czy innych aplikacjach. Niektóre gry też mają wbudowane liczniki fps. Sprawdzałem na wiedźminie 3 (wysokie) Kingdom Come: Deliverance (średnie) i niestety czkawka fpsów.

  • Dosyć intrygujący temat, jestem ciekaw jak to się dalej rozwinie :)

  • Nie podoba mi sie trend uzależnienia gier od internetu, pierwszy Steam który nie daje zrobić kopii gry którą kupiliśmy choć gra była na dysku, a teraz GeForce Now. Owszem, usługa w swoim pomyśle jest dobra - by ludzie ze słabym komputerem też mogli grać. Ale płacisz realne pieniądze za coś czego nie posiadasz i nawet nie jest na Twoim dysku. Nie chcę, by coś takiego przeniosło się na inne sprzęty życia codziennego bo wtedy ludzie uzależnili się całkowicie od wielkich firm. Poza tym czy firma Nvidia czy AMD nie będzie przeciwko temu? Bo jak ludzie grają w chmurze to po co im nowe karty RTX?

  • Czy posiadając geforce shield muszę go parować z komputerem czy wystarczy sama konsolka do korzystania i grania na geforce now?

  • VR by sie sprawdzilo??

  • tez jestem przeciwny takiej formie grania,bo granie w grę która wygląda jak zgrana na video film ,nie kręci mnie

    • @Grzegorz Owczarek mój brat ma wykupioną usługe na jakiejś platformie, więc sprawdze na dniach i dam znac,bo sam jestem ciekaw swoich słów.Ale jeśli chodzi o opóźnienia ,to w ciemno wiem ze bedzie dłuższy czas bo dłuższa droga ,proste ;) z resztą są recenzje ,więc tak jest

    • @sepik s sprawdź samemu, nagraj filmik, policz czas.

    • @Grzegorz Owczarek Gdy ja juz to widze na filmikach na yt,obraz jest lekko przyciemniony,widać ze jest nagranie video jak bym oglądał właśnie flmik na yt,no reakcja na poczynania gracza jest dłuższa niż gdybys grał u siebie na kompie

    • @Mateusz Baranowski wystarczy grać mniej (dzieci i inne obowiązki) i taki GFN pomimo mniejszej ilości gier niż w czasie bety jest super.

    • @Grzegorz Owczarek otóż to :D Ja sobie lubię w Subnautice pocisnac i szczerze? Gra jest nie do odróżnienia od tej odpalonej na kompie, na u mnie wygląda nawet lepiej, bo kompa mam średniego i grałbym w najniższych detalach :p na GFN gram na maxymalnych. Jak ktoś ma mocnego kompa to owszem może i zobaczy gdzieś różnice, ale przy słabszym PC to najlepsza opcja

  • Szkoda tylko, że usunęli z oferty trylogię Batmana i Mortal Kombat 11

    • @Rafa gdyby nie google to nvidia by zaorała wszystko a tak to google kupuje studia i karmi niedołężnego

    • @FranekRadziej wiem

    • Wina korpo niezależnych od nvidii

  • powiedz że blizzarda dodadzą :D

  • Ja bym się jako twórca gier cieszył, bo skoro robię high-endową gierkę i tym samym zagrają w nią tylko ci, którzy posiadają dobry sprzęt to mój potencjalny zysk się zawęża. A tak, dotrę to większej ilości graczy, skoro i tak, żeby strumieniować, musisz kupić moją gierkę na Steam.

  • Nie zróbcie się w chuja jak ja po zapłacie abonamentu się nie zagra w gry za free

  • Testowałem trochę tą usługę i muszę przyznać że byłem mocno zaskoczony jak dobrze to działa. Gry Single Player można ogrywać bez problemów nawet na myszce i opóźnienie nie jest wielkim problemem. A jeżeli podłączymy Pada to opóźnienie w ogóle przestaje być odczuwalne. O ile myślę że nie zastąpi to urządzenia stacjonarnego tak jako taki suplement dla osób które nie posiadają takowego sprzętu, naprawdę jest obiecujące. Co do przyszłości to aktualnie nie wydaje mi się żeby chmura wyparła całkowicie konsole i PC'ty.

  • Akurat wczoraj czytałem o GeForce now :D

  • Nie dla mojego 0,5mb/s internetu. Wolałem stare czasy pozyskiwania gier i spokojne granie w trybie offline. Mam wrażenie, że za niedługo będą wychodzić jedno razowe gry po 400zł, które będą dostępne tylko przez dwa tygodnie albo, aż do jej ukończenia. Ludzie nawet tego chcą dlatego tak to wygląda i będzie wyglądać... Ja sobie zostanę przy "Kolekcja klasyki, zapraszam i polecam, Piotr Fronczewski". XD

    • 0.5 w 2020? Nieźle

    • Nie zgadzam się, ludzie tego nie chcą, to firmy pokroju EA narzucają ludziom takie rozwiązania.

  • Korzystałem z tego dwa miesiące temu z internetem 500/50 po kablu. W grach CS:GO, Hell Let Loose jakość obrazu co chwilę przeskakiwała + screen stuttering. W Path of Exile grało mi się świetnie. Najbliższy serwer jest w Frankfurcie, może stąd te problemy.

  • Pamiętam jak ktoś z Sony powiedział, że PS5 będzie usługą a będziemy grać na PS4. Z tego co widzę to Nvidia zachęca ludzi do grania na ich sprzęcie. Jakoś nie mogę się przekonać do takiej usługi. Inna sprawa to mody i nieoficjalne spolszczenia do starszych gier. Nie wrzucisz tego na ich serwer. Dalej wole mieć fizyczny nośnik i móc zainstalować grę. Choć już dziś bez netu nie zainstalujemy gry.

  • dłuższa sesja czyli le w abonamencie, czemu brak dokladniejszej informacji? łapa w dół

  • Wątpię że zaniedlugo przejdziemy na taki typ rozgrywki, na sprzętach zarabia się krocie łatwo nie odpuszcza tak ogromnej kasy. Pozdro giku!

  • jedyny minus, brak synchronizacji z gogiem:(

    • @chudy TV wiem, od wczoraj testuje Rise of Tomb Raider i mi działa to wyśmienicie, wszystko na maxa i momentami osiągam 150fps 😊

    • @Mercury to jest fajna sprawa bo można objeść wymagania sprzętowe 😁

    • @chudy TV to teraz już wiesz ze odpalisz, ja będę ogrywał cyberpunka w ten sposób😊

    • @FLUB to ja nie wiem bo chciałem przetestować wiedźmina 3 jak to działa ta usługa

    • @chudy TV właśnie nie jestem do końca pewien jak to działa, ja np mam wiedźmina 3 goty na steamie i mimo że wiedźmin 3 ze steama jest na GeForce now to NVIDIA uparcie chce żebym kupił podstawkę i nie mogę odpalić wiedźmina, chociaż według ludzi z internetu im działa to normalnie bo wiedźmin 3 goty to po prostu podstawka z dodatkami

  • Lepiej po chmurze

  • Geforce now + game pass za kilka lat?

  • Jaka ekscytująca przyszłość, granie w gry które nie są nasze tak naprawdę, tylko jesteśmy zależni od tych platform, raj na ziemi - dla korporacji. Będą mieli pełną kontrolę nad tym. Jeżeli konsole pójdą tą drogą, czyli kolejna generacja będzie już bez nośników to w następnej możemy już sprzętów nie zobaczyć wcale, tylko właśnie platformę typu steam, gdzie taką aplikacje od załóżmy Sony, będziemy sobie instalowali na PC i tam strumieniowo grać w ich gry. Playstation i Xbox podzielą los Segi.

    • @Admin 010 Ale absolutnie masz rację, że warto mieć swoje poglądy. Bo nie jest powiedziane, że to wszystko jest mądre. Ale litera prawa jest jaka jest, i popieranie piractwa w Internecie jest dość ryzykowne. Rynek gier się zmienia. Kto wie czy to nie jest ostatnia generacja, kiedy bawimy się jeszcze w płyty. Ale mieliśmy już kasety magnetofonowe, dyskietki, teraz płyty powoli odchodzą do lamusa. Może właśnie taka kolej rzeczy, a z interesami korporacji się nie wygra. Portfelem zagłosuje jeden, drugi, dziesiąty, tysięczny gracz itd. Ale nie wszyscy. A nawet ci Gracze co się buntują, i tak w końcu wymięknie, bo jeśli będą chcieli zagrać, to będą musieli odpalić grę w cyfrze albo stremowana. Albo przestać grać :-)

    • @Admin 010 Ale człowieku - czy Ty kumasz, że zachęcasz do piractwa i łamania prawa oraz licencji? Serio nie kumasz, że to jest nielegalny proceder? I że można zrobić screena z tej wypowiedzi? I nie mówię o tym komentarzu, ale ogólnie Twoich. A także co mają gry do godności ludzkiej oraz IQ? Bo gry to biznes, już nawet segment Indie nie robi ich z miłości do graczy. Więc nie wiem o co chciałbyś tu walczyć. Oraz jaką ideologię dobierać. Bo łączyć gry z IQ oraz kamieniołomem... Nie wiem w jakim wieku jesteś. Bo mówisz jakbyś dopiero się uczył, u rodziców mieszkał, no i stąd buńczuczne komunały.

    • @Admin 010 Będę jako pierwszy zacierał rączki, jak pójdziesz kiedyś do pracy. I zamiast wypłaty zobaczysz nic :-P Widać ziomeczku, że jeszcze rodzice dają pieniążki i najdalej jesteś pomiędzy podstawówką i liceum :-P

    • @Admin 010 Ciekawe porównanie. :) No racja, tylko teraz ciężej jest pobrać takie gry, strony typu peb itp. poupadały a płacić za chomika mi się nie widzi. Z kolei torrenty nie są za bardzo bezpieczne.

    • @D K Dla mnie kupowanie nowego Xboxa mija się z celem, jak ma się lepszego blaszaka.

  • ja wolę mieć kontrolę nad plikami gry

  • Smartphone trochę mały do gry, chyba, że gra pod to robiona. Ale już Tablet np. 10 cali to już wydaje się bardziej sensowne, ale raczej z padem na BT.

  • Będzie cyberpunk na premierę?

    • Obiecali, że tak

  • brak połączenia z epiciem, uplay tak jak galaxy gog i trzeba sprawdzać każdą gre odzielnie

  • Probowales na AndroidTv a podłączonym padem po BT? Mam apke na tv sony i na mibox'ie ale na koncie free nie moglem sie doczekac wolnego slota. Jak mi sie w koncu uda doczekac to da sie na testa w cos zagrac czy musze kupic jakas gre?

  • Krzysztofie polecam Ci Lichdom Battlemage na ps4 świetny materiał na zagrajmy w crapa pozdro

  • Nie wspomniałeś, że jakiś czas temu wycofało się z tego projektu kilku dużych wydawców jak choćby blizzard - wiadomo dlaczego wydawcy wycofywali swoje "sklepy" z usługi?

    • Prawdopodobnie chodzi o forsę, lub o plany wprowadzenia ich gier do innych, podobnych usług streaming owych :p Zobacz np. Bethesde- wycofali swoje gry z GFN, a niecałe pół roku później ta sfinalizowała transakcje zakupu przez M$ i trafia do usług abonamentowych Microsoftu :p Albo planują wejść w usługi konkurencyjne, albo mogą chcieć się komuś sprzedać ;)

    • Jak nie wiadomo o co chodzi... 😎

  • Korzystałem około 5 miesięcy na starym laptopie i nawet da się pograć ale nadal nie jest to tak wygodne jak natywnie

  • Granie w chmurze jest zajebiste mam ultimata od MS i jest dobre. Można w tym wypadku grać na każdym sprzęcie choć na smartfonie faktycznie lepiej podpiąć "normalnego pada". Tylko te łącze to będzie duży problem szczególnie w małych miejscowościach i na wioskach. Sam testowałem również GFN zanim Nvidia zaczęła kupować sponsorowane materiały jak ten i powiem tak. Fajnie, ze można przetestować za darmo to jest duży plus. Dwa nie zrywa połączeń nawet jak prędkość łącza spada, zmniejsza rozdziałka i robi się piksela ale rozgrywka jest kontowana za wszelką cenę. Wadą olbrzymia jest bardzo licha biblioteka gier a to jest kluczowe dla tej usług. Podsumowując aby grać w chmurze w tej usłudze trzeba mieć w miarę dobre łącze i gry stricte pod GFN. Denerwujące jest to że np mam tytuł na Epicu dajmy just cause 4 to nie odpale tego w chmurze bo jest obsługiwana wyłącznie wersja na steam. Dużo tytułów tak ma to też taki mały minus.

  • Jak z grami z bardzo szczegółowa grafikę. Np nowy assassin. Nie robi się assassin's creed artifact z powodu tych traw i drzew.????

  • Leeeee ja myślałem że jak zapłacę abonament to będę mógł grać w gry te z listy xd lipa

    • @CoolChildPL zobaczę dzieks

    • W takim razie, zobacz sobie usługę Xbox Game Pass, bo ona dokładnie tak działa. Tylko że to nie cloud streaming, to poprostu access do różnych gier.

  • Zachęciłeś mnie do ponownych testów. Bawiłem się tym niedawno, głównie jako ciekawostka. Chciałem sprawdzić jak to działa. Co prawda miałem same lagi, ale może był gorszy dzień na moim łączu.

  • Ta darmowa sesja to zwykłe oszustwo, 3 godziny czekania na sesje i nic. Zapłaciłem i odrazu mogłem grać.

    • @maciekalfa Wielokrotnie próbowałem połączyć w różnych porach dnia, zawsze łączyło, max 5 minut oczekiwania.

    • @CoolChildPL Co nie zmienia faktu że nazywanie to możliwością przetestowania za darmo to wielkie nadużycie jak nawet nie ma się okazji do tego.

    • Najwyraźniej dużo osób czekało na grę. Pamiętaj że liczba serwerów jest ograniczona a inni też chcą sobie zagrać. Powód dlaczego mogłeś grać od razu po zapłaceniu jest prosty; ci co płacą mają priority (pierwszeństwo) nad osobami które używają wersji darmowej.

  • dobre dla osób z nielimitowanym internetem transmisja danych 1 godz gry na max 10GB na min 5GB

  • Dobra namówiłeś mnie kupiłem dostęp chce zagrać w assassin's valhalla zalogowałem się i chce klucz xd co to ma być?

    • Spoko, rozumiem o co chodzi. Też tak miałem - ale to nie jest inny gamepass. Oni Ci dają infrastrukturę, na której gry pójdą na detalach Uber. Ale Ty musisz mieć ją kupioną, a oni ją wspierać.

    • @Kamil Brzostowski 25 poszło na marne

    • Grę musisz mieć zakupioną.

  • a co to miało miejsce w 9:12 jakieś okienko?

  • Może kiedy WDL trochę stanieje kupię go i wykupię na trochę płatną usługę żeby sprawdzić czy rtx na dłuższą metę robi taką różnice 🙂

  • Kiedy epik daje nową darmową grę lubię ją sobie sprawdzić na chmurze i jeżeli mi się spodoba ściągam ja na komputer 🙂

  • taaa będziemy grać u mnie na wiosce to max 1 MB/s z orange, innych dostawców niema, a sieć komórkowa max 3G ale częściej 2G

    • O matko ,współczuję

    • @kollo kolo Dokładnie, jak masz dziurę jeśli chodzi o zasięg, to i tak jest lipa, warto to sprawdzić u operatora i niech Ci tą mapkę pokarze, bo lubią walić w bambo.

    • @rob macly Kup sobie lepszy router jak mieszkasz idealnie w dziurze między 3 nadajnikami 4G. xD Dobry plan. Nawet jak sięgnie 4G to intensywność przepinania między nadajnikami w celu kompensacji spadków jakości sygnału jest nie do obejścia. Chyba że jakimś cudem dostawca zgodzi się przypisać Ci stały nadajnik, co jest praktycznie niemożliwe. Jedyne co to radiówka od kolegi z wioski z dobrym netem (światłowodem najlepiej), ale to kosztuje w okolicy 3-4 tysi i wymaga sporo pierdolenia...

    • @Kyoji7 W najlepszych wypadkach życie ratuje internet radiowy. O ile jest dostępny

    • Wow wygrałam życie. Mamy az 6mb/s

  • Używam od 3 lat, jestem mega zadowolony z GFN. Jedyny minus to ten problem z wydawcami i brakiem niektórych gier.

    • Ja używam od 5 gdy nazywało się to jeszcze NVIDIA grid i też widzę tylko ten minus co ty

  • Jakos do mnie nie przemawia granie w chmurze albo cyfrowe wersje gier.Wole jednak fizyczny kontakt z gra i pudelkiem.Dodatkowo pozostaje obawa ze jak cos pojdzie nie po mysli i wylacza usluge lub internet, to pozostanie pograc w chinczyka albo warcaby.Jak masz fizycznie gierki na polce to zawsze mozesz sobie cos zainstalowac i pograc .

    • @LoveToWatchMovies ja to rozumiem. Jak pisałem jak Steam zabijał drugi obieg na PC byłem przeciw. Z czasem mailem wybór kompletnie porzucić blaszaka albo się dostosować wybrałem to drugie bo jest masa gier po taniości. I wiem co to znaczy być zależnym od usługi korzystałem z OnLive kupiłem parę gier usługa padła i przepadły też i gry tyle że byłem tego świadomy godząc się na warunki. Problem w tym że always online czy innych gier które wymagają łatek będzie przybywać. Steam póki co z offline radzi sobie całkiem ok o ile wcześniej pobrałeś grę. To samo tyczy się konsol jeśli wszystko zainstalujesz i zsuktualizujesz to później możesz grać offline (o ile gra nie wymaga połączenia). Po prostu zmienia się firma dostępu do treści. Miłego grania!

    • @mravg79 Spoko po czesci sie zgadzam z Toba, wiem ze ,,surowa,, gra z plytki czesto nie wystarczy i nalezy dopakowac dwie tony patchy aby gra byla grywalna.Ale to wina glownie deweloperow ze wypuszczaja na rynek nie gotowy produkt.Mam w swojej kolekcji ze 200 gier na ps3 i ps2 no i te gry sa w wiekszosci w pelni grywalne bez zadnych ,,aploudingow,,.Mam tez troche gier cyfrowych bo kupilem je w okazyjnej cenie, po prostu martwie sie ze jak nie bede mial neta albo jakies problemy nastapia na przyklad w sieci playstation network, to trace automatycznie dostep do gier za ktore zaplacilem.Dlatego nie bawie sie w projekty typu STADIA bo po prostu nie stac mnie osobiscie aby ryzykowac zakup gier, do ktorych z jakichs nie zaleznych odemnie powodow moge nie miec dostepu.Pozdrawiam ;)

    • No chyba nie do konca... Serio to sie ostro zmienilo... Przyklad - Hitman z wymuszonym always online i niezgodnoscia save miedzy offline i online. No super moze pograsz ale postepy od nowa bo save nie jest zgodny. (przykladow gier z wymuszonym online bez powodu jest oczywiscie wiecej) WD Legion i doniesienia ze to co jest na plycie to mozesz (jesli nie masz dostepu do netu i mozliwosci pobrania patcha) to sobie wsadzic w czytnik i tyle bo gra ma bledy (jak wypadanie za mape, zawiechy itd) ktore czynia ja niegrywalna. I pewnie przykladow jest wiecej. Wiec jesli nie masz zainstalowanej gry i patchy to mozesz byc w ciemnej pupie. Tymbardziej ze dzis liczba łatek idzie w dziesiatki!!

  • Nie stanie. PC nie będzie zastąpiony clouded pełno ludzi woli grać na 100fps+, nvidia musiała by wymyślić coś co spowoduje że AI bez dużego czasu opóźnienia podwaja klatki na naszym komputerze, do tego coś co polepsza odbierany obraz, jakiś sharpening i inne takie. Ewentualnie co może być to że wyjdą dwie wersje konsol. -Normalna konsola Playstation 6 -I chmurowa Playstation 6 cloud z limitem na Full HD. Może potem wyjdzie Playstation 6 cloud pro, z funkcją 4K ale tylko 30 fps.

  • savy są przenoszone jeśli w domu gram na Steam, a w pracy chciałbym skorzystać z tego?

  • Szkoda że nie wspomniałeś że były przypadki że gry nagle znikały z platformy więc może być sytuacje że w połowie przejścia nagle utracimy możliwość grania. Dla mnie to kompletnie dyskwalifikuje tę platformę. Na początku byłem podekscytowany, nawet miałem zamiar dalej płacić po 3 próbnych miesiącach ale przez niestabilność rozgrywki (co może akurat być spowodowane beznadziejnym Gigaboxem od UPC) i znikające tytuły kompletnie dałem sobie spokój.

  • Mogę dodać od siebie, że jeśli chce się zagrać w multiplayer w GeForceNOW typu Smite czy TF2, to w ramach darmowej usługi może być tak, że podczas meczu Cię wywali z gry całkowicie, a po ponownym wejściu do gry musisz wybrać nowy mecz i nie możesz wrócić szybko do poprzedniego :/ Ale płynność grania jest nie do porównania :) Przetestowałam go na swym spróchniałym i słabym lapku.

  • No spoko, ale jestem mentalnym boomerem i nie wyobrażam sobie grania w chmurze xd

    • Postępu nie zatrzymasz, zauważmy też, że prędkości łącz stale rosną i myślę, że za 10 lat takie granie będzie standardem. Jeśli miałbym się do czegoś w GeForce NOW przyczepić byłby to pojawiający się często problem ze zmianą ustawień w grze. Otóż wiele gier wymaga restartu przy zmianie rozdzielczości tekstur (np. ze średnich na wysokie), a ponieważ gry w GeForce NOW przy każdej nowe sesji odpalane są na innej maszynie, zmiany ustawień nie dają się zapamiętać. I tak, np. w Wolfenstein Youngblood nie byłem w stanie grać na najwyższych ustawieniach graficznych, pomimo że GeForce NOW by takie uciągnał.

    • @CoolChildPL a po kablu to w ogóle nie odczuwam problemów, uczucie takie jakbym grał na własnym sprzęcie.

    • Nie jest takie złe, gdy ma się dobre wifi.

  • Mają wsparcie gier Steama, Epic Store'a i Ubiconnecta. Jaka będzie następna platforma o której wspomina NRGeek. Podejrzewam, że GOG lub EA Desktop. GOG zaraz wydaje CyberPunka, więc fajny moment, żeby wydać go w chmurach i zwiększyć zyski. EA współpracuje innymi sklepami i chce świadczyć usługi w formie subskrypcji. GeForce Now mocno by na tym zarobił, a EA miałoby większy krąg do którego mógłby dotrzeć. Chociaż kto wie czy EA nie szykuje się do wydania swojej chmury, skoro już teraz gry traktują jako usługi a nie produkty...

    • Dobrze zgadłem. Oficjalnie potwierdzone, że nasz GOG idzie do GeForce Now. Super!

  • Platforma szybko zdechnie jak nie ogarną współpracy z innymi wydawcami. Poza ubisyfem to nie ma czego tam szukać. Za dużo indyköw. Dwa lata czekam na Battlefield i nic... Potencjał ogromny, wykonanie słabe. Wcześniej jeszcze współpracowali z Rockstarem czy Bethesda :/

    • @krobot Być może. Z drugiej strony ludzie ze słabymi komputerami będą w stanie odpalić gry Bethesdy więc mogą je kupić i to dodatkowy zysk dla nich. Jeśli nie będą w stanie to ich nie kupią. Moim zdaniem NVidia nikomu chleba nie zabiera. Nie znam się na rynku mogę się mylić.

    • @Matt Blue Bethesde pewnie stwierdziła że więcej zarobią kiedy ludzie którzy nie mają mocnych komputerów będą musieli wykupić abonament aby zagrać w chmurze. Mają do tego prawo. A my jako odbiorcy możemy głosując portfelami zdecydować czy podobają nam się takie zagrywki.

    • @krobot Ja czytałem, że Bugthesda się wypięła do NVidii bo oni by chcieli drugi raz pieniążki za kupione już gry i że niby NVidia zarabiała na ich tytułach. Dla mnie to idiotyzm bo NVidia zarabia na "wypożyczeniu" sprzętu by pograć w już kupione gry za które wydawcy już dostali pieniążki :|

    • Nie licz na Bethesde. Kupił ich Microsoft a oni mają swoją chmurę 🙁

  • Warto wspomnieć dwie potężne wady które mogę sprawiać naprawdę wiele problemów : - Mimo faktu że gramy w chmurze gdzie możemy odpalić steam, epica, uplaya i Origina to lista gier jest ograniczona do tego co NVidia doda do listy(a ta lista serio nie jest aż tak wielka) , więc nie pograsz w mniej popularne gry. -Wydawcy mają problem z tą usługą, wiele gier znika z dnia na dzień mimo że wcześniej mogliśmy w nie grać =)

  • Oby nie, jak nam odetną internet to w nic nie pogramy.

    • @Browaro Ale niektóre gry to kiepsko bez patchy, szczególnie nowsze...

    • @engels1978 nie trzeba pobierac na playstation zeby zagrac, mozna grac bez patchy

    • @Browaro tak a Day one patche to co?

    • @Mateusz K na konsoli nie ma takich problemów na sczęście

    • Da się pograć w wiele tytułów w trybie offline. Mówię tu o grach typu single player. Choć i nawet te wymagają coraz częściej online.

  • Rozumiem, że za coś trzeba żyć, jednak nie do wiary że kolekcjoner gier na fizycznych nośnikach reklamuje taki syf jak geforce now.

    • @Admin 010 Ale jak najbardziej pracuje :-) Nie każdy na YT ma 14-18 lat. Bliżej mi do NRGeeka niż do nastolatka, za którego mnie prawdopodobnie bierzesz :-) Ale w sumie każdy ma prawo do wypowiedzi, wiec szanuję Twoje argumenty. Nie muszę ich rozumieć, ale szanować jak najbardziej.

    • @MatiGamer To może idź do pracy skoro się tak rzucasz. Nie wiem w ogóle co to ma z tematem wspólnego ale lepiej nie odpowiadaj już nic...

    • @Admin 010 Oj ziomeczku - życia to Ty nie znasz. Młody gniewny, ale tak długo, aż nie będzie trzeba pójść do pracy :P

    • @Vitowisko Wszystko ma jakieś wady więc mówienie "kopie fizyczne również mają problemy" jest co najmniej dziecinne. DRM to pół biedy, autor miał raczej na myśli całkiem wolne gry, bez platform typu steam. W tą historię o działaniu gier od czasów DRM na Windows poniżej Visty(czyli 95 może?) nikt nie uwierzy, zaprawdę baśnie Ci w głowie. A co to za problem mieć zaszczytną kolekcją na półkach? Ludzie mają biblioteczki w mieszkaniach, dlaczego nie można by traktować gier jak książek i mieć je na widoku, wstydzisz się ich?(zawsze je można sprzedać) Co z Ciebie za gracz? Zwykły bogaty półgłówek, który woli się wytrzeć kasą i spuścić ją w kiblu niż dać biednym. Ciekawe jak upadnie platforma na której masz te gry albo będzie mieć jakąś awarię typu atak hakerski... pewnie nic bo kupisz sobie nowe. Zero poszanowania dla pieniądza oraz swojej własnej godności.

    • @Lord Aragorn Jesteśmy tylko użytkownikami, nikim więcej. Jak nam ukradną konto to zawsze możemy je odzyskać ale gry nie są nasze i to mnie boli dla tego starsze gry robią się tak drogie. Potrafią kosztować nawet 300% więcej niż w dniu premiery na aukcjach. Wszystko idzie do przodu ale nie wszystko jest dla każdego.

  • NRGeeku, jaki tytuł ma gierka z pierwszego gameplayu w tym video? Ta z gościem skaczącym z mieczem na zombiaka w jakimś cyberpunkowym klimacie.

    • @R Ka Ii to na dodatek nasza rodzima produkcja :)

    • Ghostrunner

    • A dobra, powiedziałeś później w video - Ghostrunner :D

  • Kozak. Ja posiadam akcje NVIDIA.

  • Wszystko fajnie, ale można się też nieźle naciąć jak ja gdy kupiłem Civ 6, żeby sobie pograć, a po bodajże tygodniu czy dwóch grę usunięto z biblioteki geforce i zostałem jak Himilsbach z tym angielskim, bo mój komp jest zbyt słaby, żeby odpalić grę.

    • No to niestety byl/jest problem tej uslugi. Przy starcie - problemem bylo ze GFN po prostu udostepnil gry a tworcy (jak ci od The long dark), czy inny wydawcy po prostu zaczeli robic raban jak to. I wiele wiele gier wylecialo. Nvidia zmienila warunki uslugi i teraz jest to opt-in czyli nvidia sie pyta tworcy lub informuje ze jest taka mozliwosc a tworca/wydawca albo mowi fajnie i udostepnia gre albo mowi nie i jej nie udostepnia. Do tego majac na uwadze ze kontrolowane jest to przez tworcow/wydawcow - nigdy nie bedzie pewnosci jak dlugo gra bedzie w usludze - moze byc latami - a moze byc krocej bo sie komus odwidzi. I zgadzam sie to jest bardzo duzy minus.

    • Miałem podobną sytuację :( pewnie producenci liczą że dzięki nowym konsolą zarobią więcej

  • Mi na moim starym laptopie z 2011 nie działa(nie pasuje CPU), tako to rewolucja...

    • @gruby135f to że tobie coś nie działa to nie znaczy że nie ma sensu, właśnie ogrywam cyberpunka na plastikowym lenovo kupionym w 2014 roku za 1050 zł z rtxem i to wszystko za 25 zł

    • @gruby135f jest prawie 2021 a nie 2009

    • @P C Od dłuższego czasu nie biorę tych "rewolucji grania w chmurze" na poważnie. Pamięta ktoś OnLive z 2009 roku? Duży hype i klops, to samo jest z google stadia. To nie ma prawa działać na dużą skalę gdyż lepiej dać na rynek konsole lub kupno dobrego komputera, niż masę serwerów które mogę pod wpływem obciążenia się sfajczyć i cały system idzie się j**** ;-(

    • Ja odpalałem na 480DX i też nie działa. Straszne g.!

  • Jedynie chmury to na niebie , każde chmury da się rozgonić , nawet te cyfrowe . Kopia fizyczna jest lepsza . Stimy i Netlxy mają niekiedy awarie a czasem mogą upaść w czasach kryzysu . 🖥️💻☁️☹️👎🤦‍♂️

    • ​@Vitowisko Jakiś Sonic to niech będzie wyjątek od reguły... wszystko go ma. Choć i to nie problem bo co za trud mieć starszego blaszaka z XP dla starszych gier, albo chociaż osobny dysk twardy? Żyjesz w jednym pokoju, że miejsca nie masz? Trochę masochistyczne zważywszy, że ma się trochę kasy. Możesz kupić sobie właśnie mieszkanie i to od razu jakieś większe jeśli potrzebujesz. Jeden mebel więcej to nie od razu tragedia. Może i były ważniejsze rzeczy ale jeśli nie to słabo tak pozbywać się części samego siebie... Kolekcja Commodore 64 to na pewno nie powód do wstydu. Za 20 lat nadal będzie można mieć komputer. Nikt nam nie każe go wyrzucać.

    • @Admin 010 Emocjonalny twój komentarz :-) Jeśli chodzi o DRM i Vistę, spróbuj odpalić np. Sonic Collection (wydanie pudełkowe). I nie chodzi o grę samą z siebie, ale mechanizm DRM, który nie współpracuje z Windows od Visty wzwyż :-) Natomiast półki z grami - przedstawię to w inny sposób. Życie jest przewrotne i czasami potrzeba miejsca na inne rzeczy niż...gry wideo :-) Dlatego masz rację, sprzedałem gigantyczną część swojej kolekcji, ponieważ były w życiu ważniejsze priorytety. A kolekcja była zacna, bo gram od czasów Commodore 64. Jeśli chodzi o cyfrówki, jest to całkowita prawda. Jeśli wyłączą Steam, PS Store, Microsoft Store, cokolwiek w ten deseń...gry prawdopodobnie przepadną. Ale nie kupuję ich też z myślą, że będę grał w nie za 20 lat. I tak samo nie ma gwarancji, że gra pudełkowa będzie działać na Windows za 20 lat. Zakładając, że nadal będzie coś takiego jak Windows i posiadało taką zaległą kompatybilność wsteczną. I będzie napęd, który je skutecznie odtworzy. To naprawdę nie jest takie oczywiste. Oczywiście fizyczne nośniki są dobre. Ale nie są jedynym i słusznym wyjściem, bo jak wszystko - mają plusy i minusy. Każdy wybierze co woli bardziej. Tym bardziej, że można kupić jeszcze bezproblemowo i pudełka, i cyfrę. Więc każdy może być zadowolony :-)

    • @mravg79 Tani sarkazm, braki w umiejętności pisania, pusty rozciągnięty komentarz, na siłę próby bycia młodym i takim do przodu człowiekiem mimo spleśniałego już ciała.

    • ​@Vitowisko Wszystko ma jakieś wady więc mówienie "kopie fizyczne również mają problemy" jest co najmniej dziecinne. DRM to pół biedy, autor miał raczej na myśli całkiem wolne gry, bez platform typu steam. W tą historię o działaniu gier od czasów DRM na Windows poniżej Visty(czyli 95 może?) nikt nie uwierzy, zaprawdę baśnie Ci w głowie. A co to za problem mieć zaszczytną kolekcją na półkach? Ludzie mają biblioteczki w mieszkaniach, dlaczego nie można by traktować gier jak książek i mieć je na widoku, wstydzisz się ich?(zawsze je można sprzedać) Co z Ciebie za gracz? Zwykły bogaty półgłówek, który woli się wytrzeć kasą i spuścić ją w kiblu niż dać biednym. Ciekawe jak upadnie platforma na której masz te gry albo będzie mieć jakąś awarię typu atak hakerski... pewnie nic bo kupisz sobie nowe. Zero poszanowania dla pieniądza oraz swojej własnej godności.

    • Wszystko idzie do przodu i choć też wole płyty, to mam sporo gier w formie cyfrowej jak i na płytach. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Pudełka ładnie wyglądają na półce, wersje cyfrowe zajmują tylko przestrzeń na dysku. Nawet wersję cyfrową można zepsuć. Jedna osoba z YT opowiadała swoje dwa przypadki. Kupiła grę na Steam i okazało się że nie działa bo potrzebuje jeszcze Game for Windows Life. To już nie istnieje. Inny przypadek to taki, że ktoś rozsypał wszystkie pliki gry do jednego foldera (gra miała kilka pod folderów) i gra się nie uruchamiała. Trzeba było ręcznie stworzyć te foldery, odpowiednio nazwać je i wrzucić tam odpowiednie pliki by gra zadziałała. Myślę, że za jakieś 5-6 lat wszystko będzie cyfrowe i będziemy tak kupowali każdą grę.

  • Ej bo mam taki problem ze jak chce odpalić rocket league przez geforce now to nie zapisują mi się żadne ustawia (mam zawsze domyślne) i w dodatku muszę grać pierwszy mecz tutorialowy. Ktoś wie jak to rozwiązać

  • Ogrywam na smartfonie - internet LTE wystarczy aby pograć - jednak nie ma co liczyć na 1080p i trzeba być gotowym czasem na drobne przycięcia i opóźnienia oraz na balansowanie między 30 a 60 FPS, a także rozdzielczość między 540p a 720p - ale to zależy od lokalizacji - w mieście zawsze mam 720p Ogrywam na Redmi 8 - lepszy będzie miał lepszą przepustowość Ogółem jest to niesamowite - czekam na autobus albo pociąg, zakładam słuchawki i odpalam sobie Deus Ex, Assassin's Creed, Wiedźmin... magia Jednakże do niektórych gier kontroler jest niezbędny - Destiny, Vermintide... Szkoda że nie ma gier Bethesdy - zerwali ze sobą - szkoda bo fajnie byłoby ograć Dishonored, Prey... Zapowiedziany jest Cyberpunk - choć na pewno nie będzie z platformy GOG, więc ci co złożyli przedsprzedaż na Epic czy Steam będą mogli ograć to na GeForce

  • Fajna recenzja, dobry sprzęt ale to jednak nie dla mnie.

  • Sam długo używałem geforce now z racji posiadania laptopa biurowego z 2008 który nawet na pulpicie miał lagi XD i jest to nice usługa, nie mam szybkiego łącza lecz ustawienie 30fps załatwiało sprawę łącza, było komfortowo. Polecam! Teraz nie muszę już tego używać bo dostałem lapka z szkoły na e lekcje xD

    • czego uczysz lub czego się uczysz?

  • Na telefonie gra się bardzo dobrze jeśli ma się np. pada od xboxa i taki kawałek plastiku z allegro, który pozwala przymocować pada do telefonu.

  • Nrgeeku, nie wspomniałeś o największej wadzie rozwiązania. Otóż przez ostatnie pół roku z bazy geforce now wyleciała większość tytułów AAA (jest kilka dużych pozycji, ale to zdecydowanie za mało). Ja używałem i bardzo sobie chwaliłem gfn, ale w pewnym momencie zauważyłem, że nie mogę zagrać w nic z mojej listy tytułów do ogrania, a nie ma sensu płacić 25zł/msc za możliwość grania w indyki.

    • @Amiga4ever jakich mozliwosci? Zadnej dodatkowej gry aaa nie odpalisz, sprawdzalem na wielu

    • To bylo krotko po tym jak usluga wyszla z bety i wydawcy nagle sie obudzili ze chcieli by kasowac dodatkowy hajs. Z tego co wiem czesc gier wrocila. Wiec jest lepiej niz bylo po premierze ale bez szalu. Zdaje sie ze gry od SqrEnx wrocily.

    • Można STEAM połączyć co daje więcej możliwosci jak NRGEEK wspomniał

  • mam problem z GNOW, w pracy mam neta 1000mb/s dls, testy czy pobieranie wypadają swietnie a jakosc obrazu podczas grania jest jakies 360p do 720p i skacze .... smuteczek