Cyberpunk 2077 ciąg dalszy - O grach na poważnie #41

Opublikowany 23 gru 2020
sub: bit.ly/2staazF
wesprzyj mnie na: patronite.pl/nrgeek
Suplement do poprzedniego materiału o Cyberpunk 2077, niestety sprawy dzieją się tak szybko że pewne informacje mogą być już nieaktualne np. to że gier sprzedano na tę chwilę 10 mln. co rzuca też trochę inne światło na to co powiedziałem w filmie. Jak zwykle zapraszam do dyskusji.
#cyberpunk2077 #glitch #cdproject
Obrażanie mnie lub bezpodstawne oskarżenia o jakiejkolwiek treści = ban
Podobało się? Daj łapiszona w górę, motywuje mnie to do dalszej pracy. Dzięki!
Zapraszam także do oglądania moich innych filmów.
Ponadto znajdziecie mnie na facebooku gdzie będzie trochę więcej nowych informacji, także śmiało możecie "lajkować" albo i nie :) Wybór należy do Was
Napisz do mnie: nrgeek00@gmail.com
Fejsbuczek: bit.ly/2kPiLdZ
Instagram: bit.ly/2lUZIz8
Twitter: bit.ly/2lZpYbO
Płyta Kamikaze - Ostatni Raz: bit.ly/2mma2Ar
Geekowskie koszulki: bit.ly/2moeHlt
Twitch: bit.ly/2m00dYA
Oficjalna grupa NRGeekowcy: bit.ly/2lUra00
Witajcie na kanale NRGeek, znajdziecie tutaj recenzje, opisy sprzętu, pogadanki o latach przeszłych. Mój kontent jest nacelowany głównie na gry: retro, 2D, 3D, strzelanki, horror, przygodówki, fps. W zasadzie gram we wszystko co mi się podoba jak i co mi się nie podoba o czym możecie się dowiedzieć z serii w której omawiam najgorsze, najsłabsze i najgłupsze gry. Poza tym jestem ukierunkowany na fajne gry, nie tylko najnowsze, ale też stare gry które uwielbiam. Czego nie znajdziecie na kanale? Raczej nie ma co liczyć na minecraft, fortnite, league of legends, csgo czy dota, również gameplay nie jest moim ulubionym formatem, Zapraszam do subskrypcji i komentowania filmów które Wam się podobają lub nie - NRGeek

Komentarze

  • Coś mi się wydaję ze tak naprawdę cyberpunka robiło studio BLAST a nie CDPR 😂😂

  • Dlaczego nie wyświetla mi się w polecanych

  • Nie odróżniasz DLC od dodatków (w przypadku Wiedźmina i Cyberpunka), ani liczby graczy grających w jednym momencie od liczby graczy posiadającej grę. 1 mln kopii na PC? Mokry sen konsolowego impotenta. Wg CDPR 60% pre-orderów to PC. Tylko się utwierdziłem w przekonaniu, że youtuberzy to gówno, a nie recenzenci...

  • Ciekawostka: Rockstarowi aż 7 lat zajęło wydanie patcha na pc, który dodaje magazynki w broni w prologu gta v (i w paru innych miejscach gdzie w cutscenkach jest karabin i nie mam tu na myśli kałacha tylko ten drugi podobny do ar-15 czy czegoś w tym stylu) więc może z CP nie będzie tak źle skoro nawet taki pan rockstar ktory jak wiadomo ciągnie hajs z mikrotransakcji w gtao i generalnie ma w dupie graczy w końcu coś załatał, jest nadzieja że cd projekt też naprawi grę

  • Jeśli mam być złym prorokiem i przewidywać, ze stanie się coś złego w związku z tą grą to proroctwo byłoby takie: pamiętacie, że Sony sceptycznie się wypowiedziało w kwestii zwrotu kjasy i CD Projekt podał maila, żeby tam sie zwracać w razie problemów. Świetna zagrywka pijarowa, ale co powiecie na to, jeśli okaże się, że tylko zagrywka pijarowa? Mianowicie mail jest tylko po to, żeby zwodzić piszących na niego obietnicami, a ostatecznie po jakimś czasie odpisać, że próbowali i sie nie udało? ;] PS co do tej wypowiedzi o zwróceniu się kosztów produkcji... pamiętajcie, że to wypowiedź ze strony firmy CD Projekt. Nadal nie rozumiecie, co mam na myśli? No nie jest to wypowiedź developera, czyli CD Projekt Red, a CD Projektu, czyli wydawcy. Jestem przekonany, ze to co wydawca wydał na tą grę się mogło zwrócić, nie oni płacili pracownikom, nie oni zatrudnili Keanu.... ich koszt to było wytłoczenie płyt i część marketingu, czyli tyl;ko ułamek całkowitych kosztów produkcji, a faktyczny developer mógł nie zobaczyć jeszcze ani grosza, bo faktycznie pieniądze dostanie on po spłaceniu wydawcy.

  • Ja myślę, ze Cyberpunk został zdjęty z PS store z jeszcze nieco innego wzgledu... Otóż podejrzewam, ze jak wróci, to wróci w dwóch wersjach - na past geny i na next geny - żeby wyraźną grubą krechą oddzielić obie wersje i pokazać zwłaszcza, ze wersja na PS4 to jednak nie do końca ta sama gra. I poza tym, ze zgadzam się co do darmowego DLC, które moze tutaj sporo pomóc, to jednak darmowy upgreade do wersji na next geny, pozostawiając poprawioną (czyli pogorszoną) wersję na stare konsole jako ta podstawową też jest świetnym rozwiązaniem. Pamietajmy kwestię GTA VV, które wyszło na PS3 i zostało poprawione i ulepszone na PS4. A jedyna forma, aby ukryć działanie przycinające możliwości gry na stare konsole i lepsza wersja na nowe - to ponowna premiera.

  • Ce De Projekt. Ile razy można powtarzać? Jakby nazwa była z angielska to by brzmiała si di prodżekt i pisała się CD Project, a tak nie ejst, wiec skoro nazwa jest po polsku, to wymawiaj ją po polsku z łaski swojej.

    • @Walt Kowalski Mylisz firmy. Wydawca gry - CD Projekt, czytane Ce De Projekt - oni odpowiadali za marketing i dystrybucje gry. Firma developerska Si Di Projekt Red to natomiast zupełnie inna para kaloszy.

    • si di projek red kurwa jego mać

  • Jestem ciekaw jak fabularnie rozwiążą problem dodawania dlc

  • Ja bym się betatesterów nie czepial. Jestem przekonany ze skoro tyle gliczy zostalo to to kwestia braku czasu na implementacje a nie testowanie. Bo raportowanie bledu a jego usuniecie to dwie rozne sprawy. Podejrzewam ze w dniu premiery lista bledow zgloszonych przez testerow byla mega dluga. Programisci usuneli te ktore uniemozliwialy granie. Reszta zostala. Az strach pomyslec jakie tam bledy byly wczesniej 😀

  • @nrgeek mnie interesuje jak pozew zbiorowy w USA bedzię miał konsekwencje prawne bo o tym za wiele się nie mówi jeżeli CD Projekt przegra sprawę będzie ogromne odszkodowanie

  • @Nrgeek 16:21 " Konsole PS4 Nie są wstanie obsłużyć" więc jak się zastawiam jakim cudem Rockstarowi udało się zoptymalizować Gta 5 na PS3 wynika z tego ze Rockstar to mistrzowie optymalizacji na konsolach ale mogę się mylić

    • GTA 5 na PS3/X360 też ledwo co działało i miało częste spadki do 20fps oraz niedoczytujące się tekstury podczas bardzo szybkiej jazdy po mieście.

  • Miło się Ciebie słucha bo nie czytasz z kartki i nie robisz cięć. Jednakże wprowadzasz ludzi w błąd sprzedało się 13mln kopi do 10 dni po premierze. Zwrócił się „cały koszt” produkcji , 13mln kopi to olbrzymia liczba. Nie wiem w jaki sposób wyliczyłeś ze zwróciło się 10% 🙂🤷‍♂️ Gra odniosła ogromny sukces, pomimo błędów. Odpływ inwestorów i spadki na giełdzie byly do przewidzenia (dużo ludzi wyprzedało akcje tuż przed premiera) cdp tylko je pogłębił.. jeśli cdp zagra dobrze to szybko odbije.

  • Przecież to było do przewidzenia. Ja podchodzę do tego na chłodno. Jeszcze przed premierą wiedziałem, że grę kupię może za rok albo jak będzie w jakiejś edycji kompletnej z DLC. Mam mnóstwo gier do ogrania tylko czasu brakuje a w międzyczasie chciałbym przejść na RTX'a. Także więcej cierpliwości i pokory, kompletnie nie rozumiem tej całej afery o coś co było do przewidzenia. Pamiętajcie - Watchdogs uczy - im większy marketing tym większa przeciętność lub niedopracowanie - zwłaszcza w okresie między generacjami.

  • No chyba nie powiesz, że w jakiejś części tak się dzieje jak Twoi akcjonariusze są Twoimi klientami. ;)

  • Wpadłem po roku przerwy sprawdzić czy coś się poprawiło i co ? I Jezusie nazarejski, Nrgeek powoli zaczyna bredzić jak Ator. Znowu zerowe przygotowanie merytoryczne i wywody na zasadzie "tak uważam bo tak uważam". Eh... Aha, i jak o giełdzie nie masz zielonego pojęcia, co sam przyznajesz i zresztą to widać, to po co się w ogóle wypowiadać ?

    • @Rombasław Waslaw wysrywy? Hahah. Odwysrywaj sie odemnie :-D

    • @Marcin Kostrzewa No i widać, że jesteś niedorozwinięty. Czytaj te komentarze, ale nic już nie odpisuj, bo obniżasz poziom swoimi wysrywami.

    • @Venomizzy jestem typowym czytaczem komentarzy, nie zagłębiam sie w filmy, filmiki, projekty. Jestem tu aby czytać komentarze

    • @Marcin Kostrzewa a więc tak wygląda typowy widz, było to do przewidzenia xD

    • No to wypierdalaj na kolejny rok.

  • Mnie to rozwala jak ludzie mówią że gdyby nie bugi, to ta gra byłaby doskonała. Otóż nie - masa niewykorzystanego potencjału (np. wszczepy, cybernetyka, hakowanie), średnio zrealizowane elementy RPG (wybory praktycznie bez znaczenia, pochodzenie bohatera poza prologiem i okazjonalnymi dialogami bez znaczenia, bardzo słabe rozgałęzianie historii - jeden z najbardziej promowanych elementów jest w istocie mega prosty, bardzo przeciętny rozwój postaci, brak frakcji), że o elementach open world i innych duperelach (tworzących mimo wszystko klimat) nie wspomnę. Naprawdę, po tym jak promowali tę grę i co o niej mówili spodziewałem się czegoś dużo lepszego.

    • @fraa Astat Zależy - jeśli liczyłeś na to co tak intensywnie reklamowali tj. RPG z prawdziwego zdarzenia z dobrym sandboxem - to nie. Wg. mnie to średni RPG i słaby sandbox. Nie mniej jednak, gra jest sama w sobie dobra i przyjemna. Tyle tylko że ma w rzeczywistości niewiele wspólnego z tym jak była prezentowana i czego można było się spodziewać po CDPR. Jeśli Ci to nie przeszkadza to zdecydowanie warto w nią zagrać. Może w następnych patch-ach i DLC coś poprawią.

    • Czyli nie warto kupować?

  • Strzelasz do wody i nic. Cyber woda.

  • gdzie galera? niewolniku cdpierda

  • Oj wiesiek 2 i 3 to od poczatku dupy az tak nie dawal (w 1 gralem po 2jce to sie nie wypowiem, optymalizacja to tez nawet wtedy troche kulala - bo W2 smigal, a tu jedynka szla w miescie gorzej niz 2 ,no chrupało na sprzecie jakiego jeszcze nie bylo w momencie premiery, ale pomijajac to takich bugow nie uswiadczylem), w cyberpunku bledow jest od groma(1.06), z produkcji na jakie liczylem to nie wiem chyba tylko gothic 3 to przebil (ok i to grubo), choc gra mimo tego wszystkiego ma to cos, wciaga i raczej wroci sie na jakies alternatywne zakonczenia/misje poboczne jak bedzie juz lepiej. edit: mowie o wersji pc

  • Włączyłem gre dzisiaj na xbox series x z patchem 1.06. Gra wygląda jak sredniak na ps4.

  • Gra na ps4 slim z każdym patchem działa i wygląda lepiej. Nie będzie potrzebny downgrade graficzny tylko poprawna optymalizacja. Skoro hotfixy przyniosły już spore rezultaty to myślę, że główne patche będą w stanie sporo wycisnąć ze starych konsol.

  • Glitche to tam mały problem dla mnie. Dlaczego ta gra jest mocno przeciętna, momentami dobra, momentami słaba? Dlaczego wybory nie mają najmniejszego znaczenia? Dlaczego AI jest gorsze niż w Wiedźminie? Dlaczego model jazdy ssie? Dlaczego policja jest gorsza niż w GTA 3? Dlaczego systemy RPG są zepsute? Dlaczego po 40 poziomie (a nawet wcześniej) gra jest banalna nawet na hardzie? Dlaczego nie ma nawet połowy dialogów w porównaniu do samego dodatku „Krew i Wino”? Dlaczego nie ma ciekawych questów pobocznych, a za to jest Ubi gra? Przecież pomijając glitche ta gra to max 7/10. Jakby to był liniowy shooter to chyba byłoby lepiej. Btw. W pierwszej misji z Jackiem jest jedna, jedyna ściana w grze, która ma fizykę i można ją w ładny sposób rozwalić kulami. Ogólnie ta gra to porażka z całkiem fajną fabułą i super pośladkami Panam. Budżet z marketingiem przekroczył ten z GTA V... no żenada.

  • Wiosła w dłoń i zapierdalać na galerę. Cyberpunk nawet nie jest blisko GTA V które zostało wydane w 2013 roku.

  • Bylem w liverpoolu to doslownie wszystkie autobusy jezdzily z reklama cyberpunk, moja żona co na graniu zna sie jak swinia na gwiazdach zapytala mnie co to ten cyberpunk bo tyle wszedzie reklam

  • Neo wybral zla tabletke, podazal jak w matrixie za czerwona a to jednak byl czerwony pociag ktory sie nie zaladowal do konca bo kiepska optymalizacja.

  • Niestety jestem bardzo rozczarowany tym filmem. Gadanie bez jakiegokolwiek riserczu, potężne błędy tak co chwilę. Bez wyszukania informacji na temat sprzedanych kopii na konsolach, porównywanie oryginalnie steamowych, sieciowych gier do gry singlowej, która wyszła na innych serwisach. ech...

  • kup se lopate

  • Cyberpunk 2077: Bugi i Glitche, a oprócz nich mamy: Dialogi nie są rozbudowane (a miały być) i w porównaniu do Wiedźmina 3 to jest bieda. NPC mają zero inteligencji, a o AI wrogów nie wspomnę. Jazda samochodem to jazda na lodzie. Policja nie jeździ po mieście, a w razie przestępstwa jest teleport 👏. Jednak miasto fajne, muza dobra, mechaniki RPG niezłe, strzelanie także, rozczłonkowywanie dobre (wciąż niedopracowane, jak i walka bronią białą). Żałuje jednak takiego niedopracowania w wyżej wymienionych. Gra jest dobra, ale nie jest to żaden Next Gen (jeśli miał takim być).

  • Gram na PC juz 2 raz i nie mam problemow z gra

    • Problemów może nie ma, ale bugów jest co niemiara. A oprócz Glitchy i Bugów to mamy tak: Dialogi nie są rozbudowane (a miały być) i w porównaniu do Wiedźmina 3 to jest bieda. NPC mają zero inteligencji, a o AI wrogów nie wspomnę. Jazda samochodem to jazda na lodzie. Policja nie jeździ po mieście, a w razie przestępstwa jest teleport 👏. Jednak miasto fajne, muza dobra, mechaniki RPG niezłe, strzelanie także, rozczłonkowywanie dobre (niedopracowane). Gra jest dobra, ale nie jest to żaden Next Gen (jeśli miał takim być).

  • Witam, nadchodzi kolejny kryzys jeszcze gorszy. Nie będą już się spieszyć z naprawianiem gry bo niedługo nie będziemy mieli czasu grać. Takie atrakcje nam szykują. Pozdrawiam

    • @Mik1234 Słyszałem i powtarzam pogłoski.

    • @Trismegistus Holy Nie słyszałem o win10 do aplikacji. 5G zwykłemu obywatelowi jest nie potrzebne.

    • 5G i Windows 10 w szczepionkach?

  • nadal czekam na kristmas special

  • Cyberbug 2077 to kupa nawet na PC-tach

  • Tajemnicą poliszynela ile Sony ściąga za sprzedaż gry na ps store ;) Pozdrawiam Cie nrgollu :)

  • OIficjalnie Redzi podali ,że produkcja i marketing zwróciło się z samych preorderów (uwzględniając zwroty) więc jest dobrze.Gdyby nie te nieszczęsne PS4 było by bardzo dobrze...

    • @Amiga4ever Kumam, nie mam VR. RDR2 jest lepszy.

    • @Trismegistus Holy no zła nie jest. Jest nawet dobra,ale i tak taki Half Life Alyx jest lepszy w moich 'oczach', kumasz...oczach hehe :)

    • @Amiga4ever Ja też nie oczekiwałem. No i co? Nie chodzi mi i bugi i glitche. Wydając nawet 100 Patchy, nie naprawią różnych rzeczy, których nie chce mi sie wymieniać. Gra nie jest zła. Tyle.

    • @Trismegistus Holy ja nic od gry nie oczekiwałem. Nie czekałem szczególnie. Ot założyłem ze gdy wyjdzie to wyjdzie. Po 30h tylko 3 glitche miałem - opuszczone ciało stało - biegnąc nie ruszał nogami - sklonowamy telefon u npc Reszta bez zarzutu. Gra mi się bardzo przyjemnie. Pewnie ze mogli by lepiej doszlifować całość.. powinni zdecydowanie potrzymać w produkcji jeszcze pół roku. Teraz będą latać i za rok wyjdzie tak jak powinno teraz.

    • @Amiga4ever "Gdyby nie te nieszczęsne PS4 było by bardzo dobrze" - nie byłoby by bardzo dobrze na pewno. Gram 65h i mogę wymienić 15 złych decyzji, niedotrzymanych obietnic, niedokończonych mechanik itd. Więc nie opowiadaj, że byłoby bardzo dobrze. Mówie o PC, a PS4 to jest przekręt, za który CDPR zapłaci niestety. Żeby nie było, też byłem dumny z CDPR. Byłem.

  • NRGeeku! Rockstar nie może sobie pozwolić na fuckapy?! Kupiłem na premierę RDR2 na PC na Rockstar Social Club. Tydzień i 3 patche, aby grę dało się uruchomić! Nie byłem jedyny. Nie była to wina mojego komputera. Support przez ten tydzień niewiele co zrobił, Rockstar też mi tego jakoś nie wynagrodził. Problemy z 20 sekundowymi freezami w sklepie naprawiono dopiero po jakimś miesiącu. A to był tylko port rocznej gry zrobiony przez największych branży i to mimo fackapu z GTA IV PC! Mimo braku światowej pandemii, która wszystko utrudnia! Skala hejtu jaki spadła na CDP jest histeryczna i nieporównywalna z innymi, mimo że ich przewiny nie są czymś niebywałym w branży. Myślę, że pandemia i brak bardzo głośnych, w pełni udanych, wielkich tytułów mocno siadł ludziom na głowę i odreagowują.

    • RDR 2 nie był tak hajpowany jak CP 2077 (był, ale nie tak). Dlatego HEJT jest histeryczny, przez ten wyolbrzymiony HYPE (wina CDPR). Ludzie mylą też, że gra była robiona 8 lat (anglojęzyczni), co jest nieprawdą bo dev zaczął się w czerwcu 2016r. GTA IV to była porażka na całej linii. (dziś nie jest to zła gra, ale wtedy tylko dzieci personelu z NASA mogły pograć). Wg mnie, RDR2 jest lepszy niż CP 2077 (Cyberpunk nie jest zły).

  • 22:52 Rockstar nie robi fuck upów? A GTA V na PS5? A milking GTA Online przez 7 lat i reset randomowych kont? Przy takim podejściu firmy nie liczyłbym na GTA 6, seria najprawdopodobniej skończy się na piątej części. Równie dobrze mogliby wydać sequel do Bully, czy kolejny Midnight Club, ale Take2 każe, Rockstar musi.

    • @Mike Kick CS od nastu lat jest grą turniejową.

    • @Trismegistus Holy ​ CS 1.6 bez grafiki trzymał się długie lata. Nie każda gra multi jej potrzebuje by utrzymywać popularność.

    • @Trismegistus Holy braki graficzne nadrobią nowym dodatkiem.

    • @REVSON Napisałem, za 3 lata.

    • @Trismegistus Holy raczej wątpie, już masz "rozszerzoną" wersję, z poprawioną grafiką i innymi duperelami na XSX i PS5.

  • Zrecęzujesz kiedyś którąś część sniper ghost warrior?

  • Jestem niewiele starszy od NRGeeka, też mieszkam w Łodzi, znam ten klimat kopiowania gier na dyskietkach na giełdzie w "szkole" albo na stadionie ŁKS-u i jedno co mnie dziwi w moim przypadku to fakt, że kompletnie w swoim życiu gracza "odbiłem" się od konsol. Zaczynałem od Amigi 500, potem przyszedł PC i tak już zostało. Nie to , żebym mieszkał w "beczce" - mam rodzinę, dwoje dzieci, z synem 10 lat pogram nierzadko w Fortnit'a - nie ma się czego wstydzić. Wiedźminy wszystkie trzy skończyłem, trójeczkę ze wszystkimi DLC i owszem, mam PS4 w domu (córka dostała na komunię) ale mamy na niej może z 6 tytułów - żadnego flagowego. RDR2 kupiłem na PC, cyberpunka też (to było oczywiste) . Konsola dobrze się sprawdza do strzelanek, bieganek (np. FIFA) ale większe tytuły wolę na PC. No cóż, tak już mam. Pozdrawiam świątecznie.

    • @Walt Kowalski No właśnie, a do tego "Gary Grigsby's War in the East" na żadnej konsoli nie włączysz, choćby za 15 lat. EDIT: Plus, mam 600 gier za darmo (nie darmowych) + 400 kupionych. Za taką bibliotekę (która nie istnieje) na konsoli można kupić mieszkanie.

    • @Trismegistus Holy do fps'a musi być klawa i mycha w jakieś asasyny to można na padzie grać

    • Ja jestem starszy o rok od Lorda, ale nie mieszkam w Łodzi. Miałem tam jednak dziadków, więc byłem odwiedzającym 😁. Mam tak samo jak ty (miasto moje) nigdy nie byłem graczem konsolowym. Raz z braku laku na obczyźnie, kupiłem PS2, zagrałem w 2 gry i stwierdziłem, że konsole jednak nie są dla mnie. Ja zaczynałem wcześniej, od ZX Spectrum+, C64+Atari, Amiga 600HD i PC. Syn ma swoje PC, choć prosił mnie teraz o PS5. Zobaczymy. Strzelanki na Konsolach? Nie. Pozdrawiam także świątecznie.

  • A za co łapki w dół gimbazo? Pzdr Nrgeek ✋

    • Ty sam jesteś gimbaza. Nagrał przekłamanego gniota, którego nawet nie raczy naprostować to dostał łapki. W sumie i tak dużo za mało.

  • Polecę klasykiem: czy ktoś to w ogóle tetował?

  • co nie którzy nie potrafią się przerzucić nadal z cs'a 1.6 więc mody są często bardziej grywalne niż oryginał :D

  • Wiele osób nie wróci do Cybera jeśli oddali grę (czy to cyfrową czy pudełkową) - raz zrażeni mogą pozostać sceptyczni do końca. A nawet jeśli wrócą to spora część kupi pudełka z drugiej ręki - a to już zerowy zarobek dla wydawcy. "Chętnie sprawdzimy, ale na wszelki wypadek nie wydamy dużej kasy". Zanim Cyber będzie w 100% mesjaszem (a nie będzie, nie oszukujmy się) to do tego czasu wyjdą inne ciekawe gry, wiele kolejnych tytułów zostanie zaprezentowanych. Ja tak miałem z No Man's Sky - na początki wszystko wydawało się świetnym pomysłem, później przyszła brutalna rzeczywistość, a teraz kiedy gra jest grywalna... ja już dawno o niej zapomniałem. I takich ludzi jak ja na pewno jest sporo. Do tego inni twórcy widzą co się dzieje - mogą chcieć w jakiś sposób pstryknąć w nos konkurencję w postaci CDP. A to jakimiś promocjami na swoje tytuły żeby nie było czasu na Cybera, a to pokażą coś nowego nad czym pracują. Czyjaś porażka jest okazją kogoś innego. Dodatkowo porażka CDP to idealna okazja dla youtuberów - kliknięcia się zgadzają. Łatwiej grę zjechać i wyśmiać (więcej wyświetleń!). PLthrow to przyszłość gamingu - czy to pod postacią streamów czy recenzji. Kiedyś się brało w łapę gazetę i na bazie jednej recenzji decydowało o zakupie. Teraz można odpalić YT i poszukać recenzji, informacji, gameplayów... a tych negatywnych jest więcej, bo konstruktywnych wywodów słucha mniejszość, niestety (i też mniej ich się wyświetla w wynikach wyszukiwania). Gry są dla graczy, a z obecną generacją graczy się nie powinno zadzierać - hejt może się lać latami, memy zawsze będą aktualne, bo wiele osób "żyje" w Internecie (a tu informacje się rozpowszechniają ekspresowo). CDP chyba o tym zapomniał, bo padły w stronę graczy perfidne kłamstwa. Wiele można wybaczyć, ale nie to, że ktoś jawnie robi cię w bambuko. I teraz o Cyberze mówi się wszędzie... ale na pewno nie tak jakby CDP chciał. Co do unikalności - święta prawda. Ja jako fan JRPG byłem mega zachwycony Wieśkiem 3 - nie wiedziałem, że "nasza" mitologia i klimat może być taka dobra i ciekawa, w końcu coś innego niż Fajnale, w które się całe życie zagrywam. W Wiesia się grało świetnie. Świetnie się gra w gry od Kojimy, bo zawsze próbował zrobić coś inaczej niż wszyscy. GTA z części na część zawsze było coraz bardziej rozbudowane o dodatkowe elementy-pierdółki, ale miało to wszystko sens i trzymało się kupy. Co takiego unikalnego ma Cyber pod względem mechaniki (i historii we wszystkich aspektach) w porównaniu do innych gier? Toż to zlepek pomysłów z innych gier. Ani to nie jest dobry shooter, ani dobry RPG (o ile w ogóle), ani dobra skradanka, ani dobry symulator jazdy. Tak - to wszystko jest na przyzwoitym poziomie, ale nic więcej. Jedynie fabuła jest mocną stroną (mi się główny wątek jako-tako podobał, ale wybitny też nie był, nie porywał jak w innych grach - trochę za dużo i za szybko się działo, ciężko było jakkolwiek się wczuć czasami). Przed rokiem 2000 uniwersum Cyberpunka było czymś bardzo odległym, czymś co fascynowało. Teraz to raczej "normalka" niż sci-fi, w które ciężko uwierzyć. Samym światem nie uratuje się średniej gry. Cyber miał swoje momenty, ale dla mnie to za mało. Kupiłem, pograłem 40h i na ten moment nie wracam. Może za kilka miesięcy jak już nie będzie w co grać (a na to się nie zapowiada :D ).

    • Gra na maksymalnie 8/10, ale to też raczej dla opłaconych recenzentów i patriotów-idiotów, którzy nie chcą spojrzeć prawdzie w oczy. Recenzje z metacritica na poziomie 100 są przekrętem roku, a może dekady. Bez nich gra miałaby noty niższe niż Valhalla, a bliżej pewnie byłoby do Watch dogsów, a to ze tak powiem, nie najlepiej świadczy o tytule zapowiadanym jako rewolucyjnym. Wszystko można napisać o tej grze, ale jeśli nie ma w niej podstaw zaawansowanego AI, a miasto jest makietą to już na wstępie człowiek musi się zrazić do tytułu. Reszta właśnie opatrzona i zgrana.

  • Uwaga. Zaczeły grasować fanboye i pracownicy PRarowi. 8mln pre orderów sprzedanych dzięki kłamliwej akcji marketingowej plus 5 mln po premierze to jest słaby wynik. O CyberGliczu nikt za miesiąc nie będzie pamietał poza GOLem i fanboyami. NRgeeku nalezy jechać z oszustami, nie ważne czy to Polacy czy nie.

  • 8mln kopii po 200zł każda to daje 1 600 000 000zł czyli miliard sześćset milionów zł. Koszt stworzenia wiedźmina 3 + koszty marketingowe to 300 000 000zł (trzysta milionów złotych), gta 5 to około 260 mln, RDR 2 niecały miliard. Więc tak sądzę, że 8 mln sztuk spokojnie pokrywa koszty produkcji plus marketing a nawet zostaje na nowy ekspres do kawy dla pracowników, którzy będą kranczowali i łatali Cyberpunka 2077.

  • Slabo z tym materialem....oj slabo...

  • Co by mówić i jak czytam cały dym jaki się kręci wkoło gry to powiem tyle. Konsole dostały po dupie to widać, są rzeczy lepsze i gorsze ale sam jako posiadacz średniego kompa cieszę się grą w 60 klatkach xD przechodzę już drugi raz bo mimo wszystko cały świat jest ciekawy, błędy które sam spotkałem to głównie jakieś niedoróbki typu, postać mówi usta się nie ruszają albo postać zamiast wstać siedzi ale ruszyła się. Dla mnie póki co jest dobrze ale trzeba czekać na szlify. Co do osób które dostały na konsole, to hmm, może być bolesne ale będąc realistą nie wierzyłem by miało to prawo ruszyć,

  • NRgeek sorry ale strasznie kombinujes, wedlug mnie sprawa jest prosta i sprowadza sie do INSIDE TRADING, niech nadzor gieldy przeanalizuje trnsakdje to moim zdaniem znajdą odpowiedzi

  • Osobiście zacząłem grać w cyberpunka jakoś 12 grudnia, więc grałem na patchu 1.05, a dziś doszła kolejna łatka. Zdarzały się pewne błędy graficzne jak migające tekstury, czy skrzynie wiszące w powietrzu, ale nie były to bugi ograniczające rozgrywkę. Gram jakieś 8h i naprawdę mógłbym policzyć wszystkie glitche/bugi na palcach obu rąk. Co do usunięcia CB z ps store to zgadzam się z pierwsza teoria. Cdp stara się zatrzymać hype train. Czy im wychodzić? Chyba tak. Mam nadzieję, że była to ich pierwsza i ostatnia taka porażka. Pragnę nadmienić, iż gram na zwyczajnym PS 4 :)

  • coś czuje że powstanie kolejny suplement do tego co powiedział dziś NRGeeK.

  • Nie mogę już tego jęczenia słuchać. Gram od początku na ps4 slim i świetnie się bawię. Teraz po patchu 1.06 jest to jak najbardziej grywalne. Super mi się strzela. Jazda jest szybka. Nie mogę się oderwać jak odpalę. Super zadania poboczne. Tylko na nich się skupiłem żeby za szybko nie skończyć

  • Po pierwsze to nie miało w ogóle wyjść na stare konsole to od tego zacznijmy i nie mówie tutaj o tym że błędy tylko TAK W OGÓLE NIGDY.

    • @hm q jakie dowody ? Powiedzialem ze nie powinna wyjść

    • Dowody? To się kupy nie trzyma. Tak czy siak redzi to złodzieje

  • gra została ściągnięta ze store żeby ludzie nie kupowali i robili refunda, jest na kanale cp materiał z wersji ps4 i ps pro i nie ma opcji ze to było na nich nagrywane, nomad pierwsze 5 minut grania brak kurtki i zbugowane kable w wersji na pc tego nie ma tak samo na tym filmie, przypadek ?

  • Gdzie jest świąteczny crap, ja się pytam!

  • Jeśli CDPR sie dogadał z Sony w temacie zdjęcia gry, to dlaczego pan prezes CDPR lajkuje twity krytykujące Sony za ten ruch? ;) Temat jest prosty. Skoro Sony robi wyjątek i uruchamia zwrot hajsu, to uniemożliwia kupowanie wadliwego produktu, żeby nie wpaść w błędne koło kiedy ludzie dalej będą grę kupować a oni dalej będą musieli hajs zwracać.

  • Gdzie się podziało Świąteczne Zagrajmy w Crapa? Każdego roku wypuszczałeś crapa w wigilię a w tym roku taki zawód...

    • @Walt Kowalski Domyślam się, że zagości w serii choć wolałbym inna grę

    • ile można grać w cyberpunka ? XD

  • Nrgeek nie przejmuj się - to się wyklepie

  • Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci nadziei, własnego skrawka nieba, zadumy nad płomieniem świecy, filiżanki dobrej, pachnącej kawy, piękna poezji, muzyki, pogodnych świąt zimowych, odpoczynku, zwolnienia oddechu, nabrania dystansu do tego, co wokół, chwil roziskrzonych kolędą, śmiechem i wspomnieniami. Wesołych świąt!

  • Wydupiło ich Sony a nie dogadali się..

  • Nasuwa się jedna myśl - czy ktoś to w ogóle tetował

  • Nigdy żadnych pre-orderów!

  • Dla mnie każdy kto kupił tę grę na konsole jest niedorozwiniety. Wesolych Świąt

  • Wesołych, spokojnych i radosnych Świąt wszystkim

  • @NRGeek Dobrą rade chłopie Ci dam. Zanim cokolwiek powiesz najpierw to zweryfikuj bo Twoje odczucia czy emocje mnie nie interesują. Odnośnie wyników sprzedaży. Ze steam spy można wyczytać, że tylko na tej platformie już zostało sprzedanych ponad 15 MLN egzemplarzy. Teraz 15 mln pomnóż razy 150 zł ( bo tyle CDP zgarnia z każdej sprzedanej gry na innej platformie niż GOG ). Jaki wynik ? 2 250 000 000 ZŁOTYCH ! DWA MILIARDY DWIEŚCIE PIĘĆDZIESIĄT MILIONÓW ZŁOTYCH ! Nawet jeśli na całą gre+marketing wydali ponad miliard złotych to i tak już odrobili ten miliard i z samej sprzedaży na steam, są miliard na plusie a to dopiero początek ... A gdzie reszta ? Nic do Ciebie nie mam. Po prostu, zacznij bazować na danych a nie na emocjach bo wprowadzasz ludzi w błąd. Zwłaszcza, jeśli masz w tytule " o grach na poważnie". Poważne podejscie do jakiegokolwiek tematu charakteryzuje się tym, że bazuje się na faktach i danych a nie na emocjach czy odczuciach.

    • @lolololo Lolo Obiecanki, cacanki. Potencjał to miała GTA 5 co najwyżej :D Za rok to niejedna gra może pobić Cybera. Zresztą w tym roku były wyżej oceniane gry

    • ​@hm q Jedynym fanboyem w tej dyskusji jesteś Ty, który za swojego recenzenta gier dałby się pociąć. Oficjalne dane, odnośnie sprzedaży, które opublikował w swoim raporcie CDP POD RYGOREM ODPOWIEDZIALNOŚCI KARNEJ, podważasz i nadal ślepo popierasz swojego guru. Więc powiedz mi raz jeszcze. Kto tutaj jest fanboyem, który swoją opinie wygłasza o emocje i odczucia a kto tutaj jest realistą twardo stąpającym po ziemi, który swoją opinie wygłasza w oparciu o OFICJALNE WYNIKI SPRZEDAŻY ? Najbardziej uwielbiam wszelkich internetowych recenzentów gier, którzy wypowiadają się tak: " Co prawda mam rozegrane ponad 100 godzin w CP 2077 ale gra jest **ujowa ". Jeśli ja uważam, ze jakaś gra jest **ujowa to nikt by mnie wołem nie zaciągnął aby w danej grze rozegrać 100 godzin i więcej.

    • @mistrz mistrzowski "Za rok ta gra eksploduje swoim potencjałem." Pisałem to w kontekście chińskiego rynku i związanym z tym rynkiem cenzurą jakiej muszą się poddać produkty zza granicy.

    • @lolololo Lolo "Za rok ta gra eksploduje swoim potencjałem." To zdanie właśnie kompromituje CD Project. Wydali grę niegotową, z pewnym potencjałem, ale nie na dziś, nie na teraz. Gracze kupili produkt, jaki MOŻE będzie, a na pewno NIE JEST TERAZ. Co do AI to masa gier na poziomie normalnym zjada Cyberka. W tej grze jest świetna muzyka i b. dobra grafika. Natomiast Cyberek na pewno nie jest rewolucją, a do rewelacji też brakuje. Zachowanie policji, przechodniów woła o zgrozę. Jeżeli z tym dyskutujesz to możesz zakwestionować nawet godzinę na zegarku w tej strefie czasowej. Gra ma niby potencjał RPG, niby FPS, niby quasi-GTA, a ostatecznie nie zachwyca tymi elementami. Szumne zapowiedzi, dobry produkt.

    • @lolololo Lolo AI na poziomie niespotykanym? Biegną i walą z czego popadnie, minimalna zdolność do ukrywania się. O czym w ogóle piszesz fanboyu? Kolejny patriota-idiota. Zerowa interakcja z NPC. Miasto wydmuszka to są podstawy i tego się nie da naprawić ha

  • Oj stary nie przygotowales sie za bardzo... Co bylo robione od poczatku na konsole??? Wydanie gry na past geny oglosili na Electronic Entertainment Expo w 2018 roku. Wczesniej byla mowa tylko o PC.

  • Myślisz że w tym samym momencie na Steamie grało w CP2077 połowa graczy która ją zakupiła? To nie jest możliwe, choćby z racji stref czasowych. Może 30%. Twe szacunki liczby graczy na PC są moim zdaniem grubo zaniżone.

  • Jakieś dziwne to "zagrajmy w krapa" :P

    • Bo gra nie zasługuje na miano crapa, przynajmniej do momentu gdy nie położono kreski na tytule.

  • Czekałam na tę grę z utęsknieniem i cieszę się, że mam okazję w nią zagrać. Przegrałam już że trzydzieści godzin. Muszę się zgodzić, że czasami mnie szlag trafia, w szczególności, kiedy wyrzuca do menu konsoli, ale uważam, że jest naprawdę dobra i cieszy mnie również, że mogę zagrać postacią żeńska, bo we Widźmina też grałam, ale utożsamiam się z postacią, którą gram.

  • DLaczego Ray Tracing bottelnekuje Karte graficzna (mam 2070 super na 9700k)

  • Lubię Twoje materiały, ale tym razem popłynąłeś w kilku kwestiach: 1. Wg oficjalnych informacji, rozkład platform w przypadku preorderów to 59% PC i 41% wszystkie konsole. To już nie te czasy, że konsole zgarniają ~80% sprzedaży 2. Porównywanie liczby grających w premierowy tytuł single do tytułu esportowego mającego już kilka lat stażu rynkowego, w dodatku oferowanego w licznych promocjach za bezcen, to nieporozumienie 3. Stwierdzić, że za błędy odpowiedzialni są beta testerzy, może tylko osoba, która nigdy nie pracowała w żadnej korporacji. Myślisz, że około 40 osobowy zespół testerski, pracujący 6 dni w tygodniu po 10h+ dziennie na serio przeoczył te wszystkie błędy? Gwarantuję Ci, że ~98% z nich zostało znalezione, zgłoszone i skategoryzowane jeszcze przed premierą gry. Problemu należy szukać znacznie wyżej niż w dziale QA... 3,5. Raczej nie mówi się beta testerzy. Beta testerem możesz być Ty, jeśli akurat zagrasz w jakąś otwartą lub zamkniętą wersję beta, którą udostępni producent. Studia deweloperskie mają po prostu testerów na pełen etat, którzy uczestniczą w projekcie od znacznie wcześniejszych faz niż beta 4. Dlaczego nie odniosłeś się do faktu, że akurat MS gry ze swojego sklepu nie usunął? Przecież na Xbox One gra działa tak samo źle, a może nawet jeszcze gorzej niż na PS4 5. Serio uważasz, że sprzedanie 8 mln egzemplarzy gry za pełną cenę mogło pokryć tylko ~10% całego projektu? Czyli wg Twojego toku myślenia musieliby sprzedać 80 mln kopii gry za pełną cenę, żeby w ogóle wyjść na zero. Tego to już nawet nie skomentuję...

    • Nie kop leżącego :D Ten materiał to pierdolenie typowego Janusza-Nosacza, a nie rzetelny gamingowy materiał.

    • hehe po 1 czepiasz sie materiału kogoś kto spekuluje bo przecież nie ma wiedzy jak jest po 2 beta testerzy tzn serio niemożliwe jest założenie że nikt tylu błedów nie wykrył, czyli albo nie znaleźli bo na nich oszczedzono albo wykryli błedy ale to olano no i po 3 8mln gier po 60 dolców to daje 480mln dolców jeśli byłoby to zaledwie 10% projektu to by znaczyło że był dosyć drogi bo ~5mld a powód że nie wyszła mu ta kwota jest prosty: nie liczył

  • Nie ma to jak swoje przemyślenia przedstawiać jako super pewne dane. hahahahaha

  • Ludzie , każde nawet większe studio wydało że swojej stajni jakiś nieudany produkt.. śmieszy mnie jak ktoś pisze , że cedep nie odzyska swojej pozycji na rynku. Wystarczy gre polatac A jak nie to następna produkcja może całkowicie poprawić wizerunek. Internet nie zapomina ale ludzie owszem

  • ja wole cyberpunka od wieska chuj w błedy wypoaczuja kupie na ps5 po 2 latach bedzie git a jak nie to w tedy dopiero mamy problem

  • Problem z Cyberpunkiem polega na tym ( tak mi się wydaje) że stał się wielkim hitem jak Wiedżmin 3 I to na długo przed premierą Nie można od razu zakładać że jeśli CD Project robi dużą grę to napewno będzię to przełom bo rozczarowanie boli Może się mylę ale z tego co pamiętam jedyne gry CD Projectu które ukazały się na konsole to Wiedżmin 2 ( X 360), oraz Wiedżmin 3 ( wszystkie platformy) Może problem nie polega na tym że Redzi nie poradzili sobie z tak dużą grą tylko na tym że nie mają dużego doświadczenia z tworzeniem gier na konsole Ich produkcje zawsze docelowo były tworzone na PC- Ty Tak czy siak Cyberpunk powinien dopiero ukazać się za rok I tak na koniec: CD Project to korporacja A w korporacjach bywa tak że zarząd czasami nie interesuje się jak przebiega produkcja ale nakręca hype bo ma być dobrze i chuj (to się nazywa propaganda sukcesu)

    • chyba wielkim crapem i to w dzień premiery

    • @Pan Lama Obczaje te gierki Dzięki za info

    • Choć wiem, że to gra wymaganiami, jak z tabletu, ale wydali jeszcze Wojny Krwi/Thronebreaker (w sumie przez pewien czas tylko na PC). Wspominam, bo świetna gra, ale średnio się przyjęła, wiele osób o niej zapomina czy nawet jej nie zna, a szkoda, bo fabularnie jest to najwyższy poziom, gameplay też daje rade.

  • Stwierdziles ze inwestorow gra nie interesuje licza sie slupki. Nie do konca tak jest szczególnie jesli chodzi o inwestorow indywidualnych. Bo wsrod nich jest duzo graczy np. PLthrowr i dzienikarz - DoradcaTV. I moze dlatego ze sa zwiazani emocjonalnie z CD Projekt akcje nie polecialy jeszcze bardziej na dno bo oni ich w panice nie sprzedawali. A co do konsol to sytuacja jest do naprawienia kosztem ilosci zaimplementowanych szczegółów. Pytanie jest kluczowe czy posiadacze konsol zakceptuja okrojona wersję ? I czy przecietny gracz w ogole zwroci na to uwage ? Oczywiście w recenzjach o tym przeczytaja ale czy to będzie dla nich podstawowe kryterium aby Cyberpunka2077 kupic ? I czy w ogole przed zakupem gry ktos najpierw czyta recenzje ?

  • A co jeśli w 2077 roku wszyscy ludzie będą żyć w niedorobionym matrixie pełnym bugów i ze słabą optymalizacją a policja będzie się teleportować za ciebie w razie popełnienia przestępstwa? Co jeśli cyberpunk ukazuje rzeczywistość przyszłości, ale my nie możemy jej zrozumieć?

  • Sami znawcy profesorzy kurwa w komentarzach już nawet nie można mieć swoiej opinii ehh, Wesołych Krzychu

  • 6:20 To bardzo dużo jak na grę single player. Nie można porównywać Cyberpunka do gry multi takiej jak Counter Strike. Większość graczy wcale się tak nie interesuje pozycjami dla jednego gracza. 10:11 To wcale nie dziwi. Korporacje dbają o zysk za wszelką cenę.

  • A wystarczyło przełożyć premierę na konsole starej generacji na przyszły rok, no ale pieniądze w tedy by się nie zgadzały. CDP RED stało się ofiarą swoich obietnic. Zapewne przyczyn tej porażki jest wiele.

  • A gdzie crapy świąteczne?

  • Mi obecna sytuacja mocno przypomina to co działo się z Blizzardem przy premierze Diablo 3, albo Bioware z ME: Andromedą, a wcześniej mieliśmy też ghotica 3... W sumie CDPR mocno upodabnia się do Blizzarda... pompa przy premierze niemal taka sama jak w świetności blizzconów, sklep z fajnymi acz drogimi gadżetami, nastawienie na graczy pctowych... niestety widać, że za bardzo się na nich zapatrzyli (Brakuje tylko by wydali jakąś pseudo mobę z np. Wiedźmina na telefony lub cyberpunk battle royale).

    • MOBA z Wiedźmina na telefony już była :v, no i jak Blizzard mają swoją karcianke.

  • Rozuniem, że koszty takiego marketingu są olbrzymie, ale pamiętaj, że ponad 8mln sztuk gry to blisko 2mld zł a to nie mała kasa

  • Ciewaka profesjonlana analiza!

    • Ciekawa niby tak. niestety za duzo bledow i przeklaman by byla profesjonalna

  • Możliwe, że obecna sytuacja też nie jest najgorsza dla gry, teraz przy każdym patch-u znowu będzie o grze głośno, jeśli jeszcze te poprawki będą coś sensownego wnosiły w optymalizację, to może to podbijać sprzedaż.

  • NRGeeku, mniejsza ilość graczy niż preorderów może wynikac też z tego, że masa osób dostanie tę grę dopiero na święta :)

  • Nrgek opowiadasz bzdury. Według danych CD projektów preordera było 5 mln gier na peceta i 3 miliony na konsole. Obecnie prawdopodobnie sprzedaje się 70% cyberpanków na Pc. Ten 1 mln graczy o których mówiłeś na steamie ponieważ było to przez całą dobę, oznacza około 5 milionów unikalnych grających na steamie. Obecnie mamy około 15 mln sprzedanych CP 2077 z z tego około 10 milionów to kopie PC.

  • Ja od dawna mam wrażenie że Sony ma jakąś kosę z CDPR i usuwając CP ze sklepu chcieli im powiedzieć nie lekceważcie nas my też jesteśmy poważnym graczem nie tylko Microsoft ! Ps.Gracze są jak wyborcy szybko zapominają o złożonych obietnicach i znowu wierzą w kolejne hehe

  • A ja przeszedłem całą grę na PC przy ustawieniach ULTRA przy stałych 60 klatkach, tak pisze to tylko po to żeby wkurwić konsolowców

    • Taa szczególnie z włączonym pełnym RTX :D

  • Niestety nie zgodzę się z Tobą Krzyśku. Na PC gra sprzedała się lepiej, cyberpunk to nie tylko steam ale tez GOG, który raz ze 100% zysku idzie do CDP a dwa wersja gogowa działa z geforce now.

  • problemem jest że gracze używają gier max 2 tygodnie no masz jeśli gra oferuje 8 godzin zawartości i jak bym grał godzinę dziennie to ile jej będę używał ?? no właśnie

  • Nrgeek nagrywaj rowniez analize sytuacji. Ciekawy temat. Np. W sekcji pogadajmy.

  • Odnośnie DLC taaaa już widzę jak ludzie lecą do sklepu kupować DLC jak będą mieli ją za darmo na cyfrowce

  • Ehh, ja pamiętam jak dziś, jak grałem w GTA IV po premierze na PC, czy takiego Batmana Arkham Knight, które też było słabym portem z konsol i obie te gry skończylem bawiąc się dobrze :D Chodź raz konsolowcy poznali ten ból.

  • NrGeek z CP totalnie poleciał pod publiczkę, nie pierwszy raz zresztą. Vlog o niczym, aby był CP w tytule żeby się wyświetlenia zgadzały. O ile kiedyś faktycznie filmy były ciekawe, tak teraz mnóstwo komentarzy i materiałów jest robione w taki sposób żeby jak najbardziej iść z prądem i powtarzać truizmy z którymi się ludzie zgodzą. Kiedyś wspierałem Twój kanał, teraz coraz częściej odpuszczam Twoje materiały. Krzysztofie, ogarnij się bo nie tedy droga. Umiesz robić dobry stuff, nie musisz stosować takich tanich zabiegów jak 5 filmów o CP pod rząd bo to się teraz ‚sprzeda’. Stać Cię na więcej😉

  • Krzychu special na nadchodzące święta. "Zagrajmy w crapa - Cyberpunk 2077 na konsole" błagam. :D

  • Ludzie zainteresujcie się masonerią przejmują władze nad światem a nie grą

    • @조강성 Ci panowie nie potrzebują wypłat kochany. Są nakbogatsi na świecie, zresztą nic dziwnego na kogoś kto uważa się za Boga nie człowieka.

    • Jak się tam zapisać ? Pewnie muszą dobrze płacić.

  • Nie chce dawać minusa ale kolejny raz można się złapać za głowę słuchając tego. Mówisz że w Cyberpunka grało ponad milion graczy a nie sprawdziłeś że te dane dotyczyły liczby graczy w jednym momencie a nie wszystkich graczy którzy kupili grę na Steam. Mówisz że nie wierzysz ze grę na PC kupiło więcej niż 2 mln graczy a tymczasem oficjalne dane podają ze z 8 mln preorderów 59% dotyczyło wersji PC. Prorokujesz że kiepsko wygląda sytuacja z Cyberpunkiem teraz ponieważ w Counter Strike gra jednocześnie więcej graczy. Porównujesz darmową grę sieciową z płatną grą single player, jaki w tym sens? No chyba, że celem samym w sobie jest wywoływanie sensacji? Pokazy z konsol były na końcu z PlayStation 4 Pro i XOX a nie z nowej generacji. Wcześniej twierdziłeś, że grę opóźniali przy przygotowywaniu wersji na next geny co jest kolejną bzdurą, bo wersja na next gena będzie w przyszłym roku a to co teraz jest to wsteczna + odblokowany frame rate. Gra została usunięta z PS Store i sklepu M$ w celu ratowania wizerunku firmy, dlatego oferowali pełny zwrot kosztów. Mimo tych zwrotów na dzień dzisiejszy sprzedało się ok 13 mln sztuk na wszystkie platformy. I podali ze zwrócił się całkowity koszt produkcji i marketingu a nie tylko produkcji. Masakra. Sprawdź trochę danych zanim zaczniesz o czymś mówić bo mijasz się z prawdą, delikatnie mówiąc. Musze się zgodzić z całą krytyką odnośnie producenta bo to co obiecywali a to co otrzymali posiadacze starej generacji to skandal. Marketing oparty na kłamstwie, oszukiwanie akcjonariuszy, zostanie wielki smrud i może spowoduje słabszą sprzedaż następnej ich gry bo już nikt im nie uwierzy na słowo.

    • @Szymon Klich dane dla inwestorów muszą być wiarygodne, bo spółka odpowiada prawnie za celowe wprowadzanie inwestorów w błąd... i to na wszystkich kontynentach, nie tylko w Polsce.

    • zgadzam się w 100%, lubię posłuchać nrgeeka jak mówi o starych grach. W tym filmie widać dlaczego nadal jego kanał jest dość niszowy - póki zajmuje się starszymi grami to jest ok, ale kompletnie się nie zna na branży. I według mnie to jest spoko, nie jest przecież deweloperem, marketingowcem czy ekonomistą. Najlepiej, żeby skupił się na grach, a nie na publicystyce.

    • Brawo, dokładnie taki sam komentarz chcialem napisać. Lubię Cię nrgeeku , ale niby o grach na poważnie a minimum wysiłku i sporo danych można rzetelniej sprawdzić. No a porownywanie liczby graczu na steam w CP2077 i CS ,serio :D?

    • @Szymon Klich Skoro są one oficjalnie podane do wiadomości inwestorom, to jak nie mogą być oficjalne? Skąd chcesz te dane, żeby były wiarygodne, przecież sklepy same z siebie czegoś takiego nie udostępniają, steamdb podaje przybliżenia na podstawie 3 innych stron, wtedy dolne widełki właścicieli gry na steamie są od 2,800,000 do 10,000,000 i na moje widzimisię (bo czemu nie, skoro NrGeek może), to jest całkiem realne, żeby na gogu i epicu sprzedano po dodatkowym 1 mln egzemplarzy (na gogu prawdopodobnie sprzedano nawet więcej, patrząc na to, jak gracze do niedawna darzyli miłością CDP). Wtedy te 60% sprzedanych egzemplarzy na PC przestaje brzmieć jak jakaś super bzdura. Ok, ściemę zrobili straszną z konsolami starej generacji, ale to będzie można łatwo wybronić w sądzie niestety (w końcu odczucia są subiektywne, być może w USA szło by coś zdziałać w sądzie, ale tam CDP o ile się nie mylę, nie jest notowany na giełdzie), w przeciwieństwie do wydawania oficjalnych dokumentów skierowanych do inwestorów z informacjami, które mogą potencjalnie wpłynąć na decyzje tychże inwestorów.

    • @MrGrimmy Tylko, że te dane nie są oficjalne. Wiele firm w ogóle takich danych nie podaje, nie ma też ich jak ich zweryfikować przy takiej mnogości platform i dystrybutorów. To jest tylko deklaracja bez pokrycia. Oficjalne to może być sprawozdanie finansowe spółki, a tam danych o liczbie sprzedanych gier nie znajdziemy. I jednym jest bełkot o płaskiej ziemi przy niezbitych dowodach na jej sferyczność, a czymś zupełnie innym wątpienie w firmę, która właśnie bezczelnie oszukała swoją klientelę i partnerów biznesowych, co można łatwo zweryfikować. Dla przypomnienia - gra miała zaskakująco dobrze działać na PS4 i Xbox One, po day one patchu wszystko miało super funkcjonować, wedle CDPR dystrybutorzy mieli bezproblemowo zwracać kasę niezadowolonym klientom (a Sony początkowo wcale nie chciało), firma zabroniła mediom pokazywać przed premierą gameplay z PS4 i XBO, nawet video-recenzje wersji PC musiały mieć gameplay przesłany od CDPR, media musiały podpisywać drakońskich NDA (umowy o poufności). Mówiąc inaczej - CDPR z rozmysłem wprowadzała w błąd i podawała fałszywe informacje na temat gry. I taka firma ma nagle wzbudzać zaufanie? Mamy bezkrytycznie przyjmować wszystko co nam serwuje?

  • 12:40 - efekt o którym mówisz to tzw. efekt wow.

  • Przecież te ponad milion graczy na steam to PEAK - szczyt, gdy jednocześnie tyle osób grało. Więc gracze mogli rotować, jedni wyłączać, drudzy włączać tę grę. Natomiast Twoja narracja jest taka jakby na steamie zakupiło niewiele ponad milion + GOG i inne platformy = niecałe 2 mln sprzedanych kopii. Moim zdaniem na samym Steamie sprzedało się grubo ponad 2 mln kopii. Zresztą na steamie jest coś takiego jak "owner estimations", gdzie dolna granica to 2.7 mln kopii. Polecam sprawdzić. Moim zdaniem nie doceniasz graczy PC w kontekscie sprzedanych kopii tej gry :)

  • @NRGeek ale fajnie byłoby rozróżniać PCU od ilości sprzedanych kopii... Peak Concurrent Users, czyli maksymalna liczba jednocześnie grających to nie ilość sprzedanych kopii, których wg Steamspy sprzedano ponad 10 milionów. Na samym tylko Steamie.

  • No może nareszcie się ktoś obudzi na pecety dostajemy ch... porty gier co chwilę i czekamy na dopracowanie, nie krótko