(4K) Crash Bandicoot 4 - It's About Time - Recenzja

Opublikowany 7 paź 2020
sub: bit.ly/2staazF
wesprzyj mnie na: patronite.pl/nrgeek
I doczekaliśmy się pełnoprawna część czwarta przygód Crasha Bandicoota. Czy developer Toys for Bob udźwignął ciężar oczekiwań? Warto było czekać? Zapraszam!
#crash #bandicoot #platform
Obrażanie mnie lub bezpodstawne oskarżenia o jakiejkolwiek treści = ban
Podobało się? Daj łapiszona w górę, motywuje mnie to do dalszej pracy. Dzięki!
Zapraszam także do oglądania moich innych filmów.
Ponadto znajdziecie mnie na facebooku gdzie będzie trochę więcej nowych informacji, także śmiało możecie "lajkować" albo i nie :) Wybór należy do Was
Napisz do mnie: nrgeek00@gmail.com
Fejsbuczek: bit.ly/2kPiLdZ
Instagram: bit.ly/2lUZIz8
Twitter: bit.ly/2lZpYbO
Płyta Kamikaze - Ostatni Raz: bit.ly/2mma2Ar
Geekowskie koszulki: bit.ly/2moeHlt
Twitch: bit.ly/2m00dYA
Oficjalna grupa NRGeekowcy: bit.ly/2lUra00
Witajcie na kanale NRGeek, znajdziecie tutaj recenzje, opisy sprzętu, pogadanki o latach przeszłych. Mój kontent jest nacelowany głównie na gry: retro, 2D, 3D, strzelanki, horror, przygodówki, fps. W zasadzie gram we wszystko co mi się podoba jak i co mi się nie podoba o czym możecie się dowiedzieć z serii w której omawiam najgorsze, najsłabsze i najgłupsze gry. Poza tym jestem ukierunkowany na fajne gry, nie tylko najnowsze, ale też stare gry które uwielbiam. Czego nie znajdziecie na kanale? Raczej nie ma co liczyć na minecraft, fortnite, league of legends, csgo czy dota, również gameplay nie jest moim ulubionym formatem, Zapraszam do subskrypcji i komentowania filmów które Wam się podobają lub nie - NRGeek

Komentarze

  • Ta gra jest bardzo trudna nawet od legendarnej jedynki. Przy dwójce i trójce świetnie się bawiłem, a w czwórce gine na potęge a końcowe etapy to jakaś paranoja.

  • Ślepy! Czemu kotłujesz żonkę quaza w teatrze? 🤣

  • Cóż, Sony może sobie pluć w brodę że chciało zaorać serię po premierze ps2. Pamiętam jak bardzo ta decyzja zryła mi wtedy beret.

    • Sony nie miało( i nadal nie ma) praw do Crasha więc nie mogli tej serii zaorać

  • Oby wyszedł na pc.

  • Crash 4 ukończony, teraz czekam na Spyro 4.

  • 20lat temu nikt nie mówił jamraj na crasha. Ba nawet nikt nie znał takiego słowa. Był po prostu Crash. Zawadiacki Bandikot. A dziś? Czyżby ktoś wam wciskał ten wyraz do gęby że wszyscy recenzenci powtarzają po sobie jak mantre jamraj, jamraj...? Co jest grane? Sponsor sobie zażyczył?

  • Może następny będzie remaster Crash 5 Bash

  • Nie trzeba zdobywać 7 kryształów żeby odkryć nową skórkę wystarcza 6 za owoce przejście poniżej 3 śmierci wszystkie skrzynki i ukryty na planszy kryształ

  • Mi się tam części z tytanami też podobały

  • Świetny materiał i fantastyczna gra! Robiłem na kanał retrospekcje całej trylogii i nie spodziewałem się, że będzie aż tak dobrze! Najlepsza część serii jak dla mnie a jestem ogromnym fanem Crasha

  • W końcu doczekaliśmy się dobrego Crasha Bandicoota

  • Gra jest świetna ale cholernie trudna nawet w porównaniu z N.Sane trilogy, które w 100% splatynowałem 15 dni po premierze. Sekcje z maskami kwantowymi są trudne, tak samo wymóg zdobycia wszystkich relikwi platynowych w grze do platynowego trofeum.

  • Czyli znowu Warga bedzie darl pizde...

    • Już 2 drugim filmiku darł jape XD

  • 3:50 Fioletowy koleżka :D

  • Koniec pierdolenia, dawajcie CRASH BASH i niech się dzieje wola nieba i epicki wpierdol na miśkach na krze :D

  • Jezu, jak to wszystko wymieniasz to az mam ochote kupic teraz zaraz juz o_O takie crashe to ja chce! Jezu, piekne czasy. FF7, Donkey Kong (chociaz tego nie ogram bo nie mam sprzetu nintendo), lata temu Thief 4, Teraz odswierzony Crash i nowy Crash...ano i Medievil oraz MGS V (chociaz ten to nie nawiazanie do klasyki, no ale ulubione uniwersum). Co dalej? aha, ludzie dostali Tonego na desce :) A i spyro takze było...w sumie to Rayman Legends tez oraz Doom. Jak tak wymieniam to jest prawie wszystko co chce....tylko brak Populous oraz nowe Black and White - cos z boskimi mocami i czarami!

  • Czym się różni jamraj od bandika? 🤔

  • Mam problem z takimi grami, bo uwielbiam je konczyc na maksa co powoduje ze ze wzgledu na mala ilosc czasu na gre koncze je po pol roku xd

  • Piękne lokacje przypominające Ratcheta i Clanka, dobry ruch 👍

  • nie kresza a krasza badz polakiem xd

    • Po angielsku też się powinno mówić ,,krasz".

  • Crash of the titans było moją grą dzieciństwa, aż pamiętam jak znajomych spraszałam i na 2 padach graliśmy haha xD Anyway 4 bardzo fajnie wygląda, chyba aż zainwestuje 👍

  • Teraz czekamy na recenzje 1 minutową ;D

  • Jak NRGEEK poleca to trzeba kupić :)

  • Kurcze, jakbym oglądał film Archona, dziwne.

  • >>>>>(((())))))

  • Każda trudna gra w dzisiejszych czasach określana jest mianem Dark Souls albo Souls-likem, ta narracja jest bardzo słaba i żenująca, proszę przestać

  • Wyjdzie na PC, stanieje, to kupię 😎

  • 0:33 ominąłeś skrzynkę

  • 1:58 Bieganie po scianach,pewnie opalił sie za dużo marii.Zagrajmy w crapa -Catehumen.

  • 1 minutowa recenzja będzie ?

    • Jesteś pewien ?

    • Nie, brakuje cycków

  • ‚Krasz’ czy ‚kresz’ bo w końcu nie wiem😅

    • Krasz jest prawidłowo, wystarczy posłuchać dialogów, nie tylko w części 4tej

    • Kresz

    • Enerdżejk się zakreszołwał

    • Krasz w kreszu😃

    • jeden UJ

  • Jan Crash III, zbierał małe owoce wumpa

  • Świetny materiał ja się jeszcze miesiąc połudzę że wyjdzie na Switch a jak nie to biorę na Ps4

    • Wyjdzie na pewno

  • Genialny platformer. Warto było czekać te 22 lata kontynuacje.

  • 👍🏻👍🏻👍🏻

  • No spoko ale dawać nowe Jax & Daxter

  • Czas na spyro 4

    • Jak to będzie remaster części enter The dragonfly to ja nigdy tego nie kupię Ale jak to będzie hero's tail to się jeszcze zastanowię

  • No ok grę można kupić może po miesiącu cena spadnie Tylko ja mam problem z tą 4 częścią bo oryginalnie 4 część crasha nazywała się The wrath of Cortex i może być problem z kolejnymi remakeami The wrath of Cortex to 4 część i It's about time to 4 część twórcy naprawdę zakrzywiają czasoprzestrzeń

    • @wiedźmin jezus Wrath of Cortex nie miała "4" w tytule więc spoko

    • @X Josh X No ok tylko że jeśli The wrath of Cortex nie zremasterowali to twinsanity tymbardziej nie zremasterują

    • Emm nie... Gra jest kontynuacją 3 części Crasha olewając i zakładając że wydarzenia z innych późniejszych gier nigdy nie miały miejsca

  • Crash of titans był moją pierwszą grą na psp i bardzo dobrze się przy niej bawiłem

  • o kurde juz nie moge sie doczekac az bedzie do pobrania :)

  • Ty bandikucie xD

  • krasz czy kresz? Ja mam spodnie z kreszu ale z kraszu to już nie

  • Mosty w Crashu się po poręczy cisnęło 😊

  • Tak. Crash Twinsanity swoim zróżnicowaniem jest według mnie jest równie dobra, co stara trylogia. Czwórki jeszcze nie kupiłem, ale przynajmniej wiem, że to świetna gra..... W sumie, czego się spodziewałem xd

    • Owszem twinsanity to świetna część ale polecam jeszcze część The wrath of Cortex

  • NR Geeku jak tam byk z Sekiro ? Ubity ?

  • Pozdro NRglonie

  • Mój wujek w dzieciństwie uwielbiał Crasha i mi go pokazał. Nie mogłem przestać pykać na emulatorze. Później wyszło N.Sane Trilogy, byłem podjarany jak nigdy, ukończyłem 1 część na 100%, jeszcze później Nitro Fueled, znowu się zakochałem. Nie było więc zdziwieniem, że skakałem z radości po dowiedzeniu się o 4 OFICJALNEJ części Crasha

  • Byk w Sekiro już pokonany?

  • Wczoraj oglądałem recenzję od AHRN i nie myślałem, że ją przebijesz. Dobra robota NRGeeku. Kozak

    • Wiadomo, że tutaj są lepsze materiały niż arhn 💪

    • Przez to że widziałem wcześniejszą recke od archona nie chciało mi się oglądać tej, jaki bym zrobił błąd...

    • +1 pozamiatał

  • 20 lat temu mi się podobał ale wracając do remasteru zawiodłem się. Gra jest średnia i nie przystaje do obecnych standardów, etapy wyścigowe są do dupy. Szkoda, że czwarta część jest też w tym klimacie.

    • @seastian mi tam się podoba

    • @Bao Bab chodzi o etapy z samochodami. Kiedyś były dobre, teraz są niegrywalne, do niektórych gier nie warto wracać bo niszczymy sobie ich wyidealizowany obraz z przeszłości.

    • mówisz o remasterowanej trylogii? Co jest dokladnie nie tak z wyścigami możesz powiedzieć czym się różnią od tych klasycznych które były dobre ?

    • @jon arryn 😿

    • Jak ci sie nie podoba to wypad z kanalu hejterze

  • nie śledziłem crasha. grałem na PSX jak byłem w przedszkolu. Teraz trafiłem na to i jestem zdumiony, to jest właściwie ta sama gra odpowiednio poprawiona, zajebiście kolorowa itp. Pewnie jakbym odpalił crasha z PSX i skonfrontował grafikę z tym co mi zostało w głowie to bym się zawiódł - przeważnie tak jest jak odpalisz gry sprzed lat. Ten najnowszy crash z kolei wygląda na taki, jaki w mojej głowie pozostał ten oryginalny z PSX, kolorowy, zajebista oprawa graficzna, dużo się dzieje na ekranie. Piękna gra, mam 27 lat i chyba zagram :d

    • Ten Crash jest kanoniczną kontynuacją klasycznej trylogii. Przyznam że nawet klasyki aż tak źle się nie zestarzały i zdarzało mi się wracać do nich kilka lat przed premierą N Sane Trilogy.

  • Przechodzenie między wymiarami i tym podobne zabiegi które są tutaj stosowane można bardzo dobrze zobaczyć w grze która nazywa się guacamelee 2

  • dla mnie Twinsanity to najlepsza częsc, piękne wspomnienia mam

  • To Crash czy Cresh wkońcu? Oj będzie grane. Dopne 106%

  • 1:35 "Nefarious". Pomylił się czy to jakiś żart którego nie ogarniam?

    • Nieźle wyszło, że przy omawianiu jak podobny jest Crash 4 do nadchodzącego Ratcheta padło imię Nefarious, które mają antagoniści z obu gier xD

    • @Ciężkie Granie Dzięki

    • Nefarious to imię N. Tropyego. To zagadkowe "N" Oznacza Nefarious. :D

  • Gra wygląda arcy pięknie! Biere bez dwóch zdań, ta gra to swoisty powrót do dzieciństwa :D

  • Nrgeeku, zrob speedruna z crasha, bedzie milon osob noi ja oczywiscie:) a donejty beda sie sypac srogo. Pozdro dobrra recka

  • Krzysiu od kiedy w takie gry dla dzieci grasz ? XD

    • @wiedźmin jezus Po pierwsze gdzie ja obraziłem ten gatunek (jest to jeden z moich ulubionych gatunków więc po co bym miał obrażać)? Po drugie Przecież ja napisałem że wyglądają dziecinnie (żeby większości przy ciągnąć graczy w każdym wieku) a nie że są dla dzieci...

    • @GrapHix po pierwsze platformery 3d to mój ulubiony gatunek gier i proszę tego nie obrażać po drugie wątpię aby jakiś 3 latek bądź 7 latek przeszedł tą grę a po trzecie to że na pudełku jest napisane 3+ lub 7+ nie oznacza że gra jest zrobiona dla malutkich dziewczynek z ćwierćmózgiem

    • @Camos a grałeś xd? i nie mówię tu tylko o Marianie ale i Zelda,Star Fox,Kirby,Pikminy,Sonic i wiele innych

    • @GrapHix No bo Spyro i Crash jest mega :) 1000 część Mariana to już nudy

    • @reaper Ktoś tu chyba nie załapał sarkazmu że NRGeek w takie Mario czy inne gry które wyglądają dziecinnie nie zagra bo mówi że zbyt dziecinne a takie Spyro i Crash to mu nie przeszkadza

  • Crash Bandicoot 4 wydany. A my fani Half-Life'a nadal czekamy na Half-Life 3.

    • A ja czekam na virtua fighter 6

    • @Mateusz Matysek Kangurek Kao nowy powstaje zobacz na ich stronie na facebooku

    • Mateusz Matysek Ponoć był tekst „widzimy się w Rayman 4”. Jak pisałem ten komentarz to myślałem o Rayman.

    • A Rayman 4 i Kangurek kao 4

    • bgueas1 Okej, rozumiem.

  • Bedzie Recenzja w 1 minute?

    • Nie ma cycków, raczej nie będzie